
Βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της ΟΛΘ ΑΕ παρουσιάστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2014, καθώς αυξήθηκαν ο τζίρος και τα λειτουργικά κέρδη.
Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της εταιρίας την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2014 διαμορφώθηκε σε 12.840.429 ευρώ, αυξημένος κατά 4,34% έναντι των 12.306.284 ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2013.
Σε αυτή την εξέλιξη συνέβαλε η αύξηση κατά 16,41% στη διακίνηση των κοντέινερς, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την άνοδο των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 12,68%. Επίσης αύξηση πωλήσεων καταγράφηκε στον Επιβατικό Σταθμό και στον τομέα Εκμετάλλευσης χώρων, ενώ μείωση 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Συμβατικού λιμένα.
Το γενικό φορτίο αυξήθηκε κατά 2,93%, ενώ το ξηρό χύμα φορτίο κατέγραψε μείωση 9,34%.
Στο ίδιο διάστημα του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας χρήσης το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 5.894.480 ευρώ, αυξημένο κατά 14,11% έναντι των 5.165.523 ευρώ του 2013. Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6.258.499 ευρώ, αυξημένα κατά 3,91% έναντι των 6.022.890 ευρώ του 2013, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα είναι μειωμένα κατά 4,84% σε σχέση με πέρσι, αφού διαμορφώθηκαν στα 4.635.964 ευρώ έναντι των 4.871.513 ευρώ του 2013. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) για το πρώτο τρίμηνο του 2014 αυξήθηκαν σε σχέση με πέρσι κατά 20,47% κι έφτασαν στα 6.379.963 ευρώ.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ σχολίασε: «Ο προγραμματισμός της διοίκησης και οι προσπάθειες των εργαζομένων της εταιρίας αποδίδουν. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βαδίζει, πλέον, πάνω σε σταθερές βάσεις και οι προοπτικές του γίνονται μέρα με τη μέρα καλύτερες. Η βελτίωση του κλίματος στην οικονομία σε συνδυασμό με την ενίσχυση των υποδομών και των συνεργασιών της ΟΛΘ ΑΕ –για παράδειγμα η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος με τις βαλκανικές πρωτεύουσες- προοιωνίζουν μια καλή συνέχεια. Το διαμετακομιστικό εμπόριο και οι μεταφορές είναι για την ευρύτερη Κεντρική Μακεδονία τομείς που μπορούν να στηρίξουν μια σταθερή ανάπτυξη και σε αυτή την προσπάθεια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνιστά το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Αρκεί να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία του, κάτι που στην ΟΛΘ ΑΕ έχουμε συνειδητοποιήσει απόλυτα και αγωνιζόμαστε καθημερινά να εφαρμόσουμε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…

Σε σημαντική επέκταση προχώρησε πρόσφατα η Stena Line. Συγκεκριμένα, η σουηδική εταιρεία εξαγόρασε τη Wasaline, ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τη Φινλανδία, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Η Ινδία εντάσσεται δυναμικά στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, με τη σύσταση μιας νέας εταιρείας στη χώρα. Πρόκειται για την Bharat Container Shipping Line (BCSL),…

Με γνώμονα τη στρατηγική διαφοροποίηση των πηγών εσόδων της Διώρυγας του Σουέζ, η Αρχή της διώρυγας εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο των πετροχημικών, εγκαινιάζοντας ένα…

Η επιτυχής θαλάσσια δοκιμή του πλοίου «COSCO SHIPPING LIBRA» επιβεβαιώνει ότι η μεθανόλη αποτελεί πλέον ώριμη και ρεαλιστική λύση για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας βαθέων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ