
Με αύξηση στις πωλήσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,5%, του επιβατικού σταθμού κατά 18,9% και της εκμετάλλευσης χώρων κατά 12,5% ολοκλήρωσε το 2013 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που κατέγραψε μείωση πωλήσεων 9,6% στον συμβατικό λιμένα.
Με αυτά τα δεδομένα ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε το 2013 σε 51.560.097 ευρώ, μειωμένος κατά -2,5%, έναντι των 52.866.965 ευρώ του 2012. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρίας (EBITDA) για το 2013 αυξήθηκαν κατά 9,9% κι έφτασαν στα 23.510.211 ευρώ, τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 22.924.772 ευρώ, αυξημένα κατά 1,5%, τα κέρδη προ φόρων έφτασαν στα 24.342.237 ευρώ καταγράφοντας άνοδο 5,7%, ενώ τα καθαρά μετά φόρων αποτελέσματα ήταν 18.187.851 ευρώ, μειωμένα κατά -1,4%, λόγω της αύξησης της φορολογίας.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια η ΟΛΘ ΑΕ, παρά την κρίση και την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, απέκτησε σταθερή κερδοφορία, αύξησε τον κύκλος εργασιών της, μείωσε το κόστος λειτουργίας της και επανάκτησε απολεσθέντα φορτία από την υπολειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης το 2008. Η ΟΛΘ ΑΕ με μηδενικό δανεισμό και αποθεματικά γύρω στα 100 εκατ. Ευρώ είναι μία από τις πιο υγιείς και δυναμικές εταιρίες της χώρας. Η διοίκηση αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τα στελέχη και τους εργαζομένους της, αλλά και τους χρήστες – πελάτες του λιμένος, χωρίς την εισφορά των οποίων δεν θα ήταν δυνατή η ανοδική και σταθερή πορεία της εταιρίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ