
Με αύξηση στις πωλήσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,5%, του επιβατικού σταθμού κατά 18,9% και της εκμετάλλευσης χώρων κατά 12,5% ολοκλήρωσε το 2013 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που κατέγραψε μείωση πωλήσεων 9,6% στον συμβατικό λιμένα.
Με αυτά τα δεδομένα ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε το 2013 σε 51.560.097 ευρώ, μειωμένος κατά -2,5%, έναντι των 52.866.965 ευρώ του 2012. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρίας (EBITDA) για το 2013 αυξήθηκαν κατά 9,9% κι έφτασαν στα 23.510.211 ευρώ, τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 22.924.772 ευρώ, αυξημένα κατά 1,5%, τα κέρδη προ φόρων έφτασαν στα 24.342.237 ευρώ καταγράφοντας άνοδο 5,7%, ενώ τα καθαρά μετά φόρων αποτελέσματα ήταν 18.187.851 ευρώ, μειωμένα κατά -1,4%, λόγω της αύξησης της φορολογίας.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια η ΟΛΘ ΑΕ, παρά την κρίση και την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, απέκτησε σταθερή κερδοφορία, αύξησε τον κύκλος εργασιών της, μείωσε το κόστος λειτουργίας της και επανάκτησε απολεσθέντα φορτία από την υπολειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης το 2008. Η ΟΛΘ ΑΕ με μηδενικό δανεισμό και αποθεματικά γύρω στα 100 εκατ. Ευρώ είναι μία από τις πιο υγιείς και δυναμικές εταιρίες της χώρας. Η διοίκηση αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τα στελέχη και τους εργαζομένους της, αλλά και τους χρήστες – πελάτες του λιμένος, χωρίς την εισφορά των οποίων δεν θα ήταν δυνατή η ανοδική και σταθερή πορεία της εταιρίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ