
Οι γρήγορες διαδικασίες εισόδου – εξόδου στο λιμάνι, η πιστοποίηση των απαιτούμενων συστημάτων ασφαλείας, τα χαμηλά τέλη προσόρμησης και η πρώτη φιλική εικόνα της πόλης είναι τα μέχρι στιγμής πρακτικά ζητήματα για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων που έχει διευθετήσει τα τελευταία χρόνια η ΟΛΘ ΑΕ.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια παρέμβασης του στην σημερινή ημερίδα του δήμου Θεσσαλονίκης με θέμα «Κρουαζιέρα: η μεγαλύτερη τουριστική βιομηχανία – ευκαιρία για την πόλη» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης. Ταυτόχρονα ο επικεφαλής του λιμανιού αναφέρθηκε στην εμπειρία των τριών τελευταίων χρόνων, αλλά και σε παραδείγματα άλλων ελληνικών προορισμών, που έχουν καταφέρει να προσελκύσουν κρουαζιερόπλοια.
Ειδικότερα, όπως είπε ο κ. Αγγελούδης, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων που φτάνουν στη Θεσσαλονίκη –το 2014 αναμένεται να καταπλεύσουν 25 κρουαζιερόπλοια- παραμένουν στην πόλη κατά 70% και μετακινούνται σε γειτονικές περιοχές (Όλυμπος, Βεργίνα κ.λπ.) κατά 30%. Τα ενδιαφέροντα όσων επιλέγουν να παραμείνουν στη Θεσσαλονίκη είναι η εστίαση, τα αξιοθέατα και οι μικρές αγορές, ενώ πραγματοποιούν δαπάνες της τάξεως των 60 – 100 ευρώ κατ’ άτομο.
Σύμφωνα με τον κ. Αγγελούδη για να επωφεληθεί περαιτέρω η Θεσσαλονίκη από την ανάπτυξη της βιομηχανίας της κρουαζιέρας θα πρέπει κατ’ αρχήν να συνεργαστούν οι φορείς της πόλης (αυτοδιοίκηση, επιμελητήρια, τουριστικοί παράγοντες, βασικές υποδομές) στο πλαίσιο μόνιμης «υπηρεσίας ενίσχυσης και υποστήριξης της κρουαζιέρας», την οποία θα συγκροτήσει ο δήμος. Στόχος είναι να καλλιεργηθούν –κατ’ αρχήν- οι επαφές με τις εταιρίες κρουαζιέρας, ώστε να συμπεριλάβουν τη Θεσσαλονίκη στα δρομολόγια τους και εν συνεχεία να οργανωθούν όλες οι λεπτομέρειες για την προβολή της πόλης (συμμετοχή στις κατάλληλες εκθέσεις κ.λπ.) και την υποδοχή των τουριστών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ