
Η Louis Cruises δέχθηκε πρόσκληση από την CLIA Ευρώπης, δηλαδή το Διεθνή Σύνδεσμο Εταιρειών Κρουαζιέρας, για συμμετοχή στην Εκτελεστική Επιτροπή του εν λόγω συνδέσμου.
Σημειώνεται ότι η CLIA Ευρώπης εκπροσωπεί τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας του κόσμου που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Τα μέλη της αριθμούν τις 43 εταιρείες ενώ τα συνεργαζόμενα μέλη φθάνουν τα 36. Η CLIA Ευρώπης αποτελεί τον κυριότερο φορέα εκπροσώπησης των συμφερόντων των εταιρειών κρουαζιέρας στην Ευρώπη και διατηρεί στενούς δεσμούς με τις διάφορες Ευρωπαϊκές αρχές όπως την Επιτροπή, το Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο Υπουργών και τους μόνιμους τους εκπροσώπους, όπως επίσης και με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ναυτιλιακής Ασφάλειας (EMSA). Η Εκτελεστική Επιτροπή της CLIA Ευρώπης αποτελεί το αρμόδιο σώμα για τη διοίκηση και διεύθυνση του Συνδέσμου και είναι υπεύθυνη για την υλοποίηση του πλάνου ενεργειών τόσο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο εθνικών συνδέσμων σε κάθε χώρα.
Σχολιάζοντας την πρόσκληση συμμετοχής της Louis Cruises στην Εκτελεστική Επιτροπή αυτού του πανίσχυρου και εξαιρετικά σημαντικού συνδέσμου, ο Κυριάκος Αναστασιάδης, CEO της Louis Cruises ανέφερε: «Είναι για μας στη Louis Cruises μεγάλη τιμή και χαρά να συμμετέχουμε στην Εκτελεστική Επιτροπή της CLIA Ευρώπης και να μπορούμε έτσι να έχουμε άμεση και στενότερη συνεργασία με τους συναδέλφους μας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Προσβλέπουμε σε σκληρή και συλλογική δουλειά με στόχο την επίτευξη των ευγενών στόχων της CLIA Europe. Εκείνο που είναι επίσης πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι μέσα από αυτή την ενεργή συμμετοχή μας, η Ελλάδα και η Ελληνική κρουαζιέρα αποκτά επίσημη φωνή στην Ευρώπη» .
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ