
Ενημερώθηκε, απογευματινές η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Χάλκης με προορισμό τη Ρόδο, προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου, το πλοίο απώλεσε την αριστερή του άγκυρα.
Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ρόδου διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων κατά την οποία διαπιστώθηκε απώλεια της αριστερής άγκυρας μετά από θραύση του κλειδιού της αλυσίδας δίχως να διαπιστωθεί άλλη ζημιά στην μεταλλική κατασκευή του πλοίου.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου και το πλοίο απέπλευσε στην προγραμματισμένη ώρα απόπλου προς ολοκλήρωση του δρομολογίου από Ρόδο για Χάλκη – Πηγάδια Καρπάθου – Κάσο – Σητεία – Ηράκλειο .
Επίσης πρωινές ώρες χθες ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Φούρνων, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν. Χίου 362 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από λιμένα Φούρνων προς λιμένα Καρλοβασίου , κατά τη διάρκεια ανέλκυσης των αγκυρών υπήρξε εμπλοκή αυτών (μεταξύ τους), εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή.
Αποτέλεσμα της εμπλοκής ήταν να αφεθεί ελεύθερη στη θάλασσα η δεξιά άγκυρα προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανέλκυση της αριστερής και το πλοίο να συνεχίσει τον πλου του προς το λιμάνι του Καρλοβασίου.
Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Καρλοβασίου και κατόπιν κατάθεσης υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου ότι το πλοίο μπορεί να εκτελέσει με ασφάλεια χειρισμούς αγκυροβολίας και πρόσδεσης αλλά και ότι θεωρεί ασφαλέστερο λιμένα το Βαθύ από το Καρλόβασι χορηγήθηκε απόπλους για Σάμο.
Με τον κατάπλου του πλοίου στη Σάμο απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου προς ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου από Σάμο για Καρλόβασι – Φούρνους – Αγ. Κήρυκο – Εύδηλο – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ