
Ενημερώθηκε, απογευματινές η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Χάλκης με προορισμό τη Ρόδο, προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου, το πλοίο απώλεσε την αριστερή του άγκυρα.
Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ρόδου διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων κατά την οποία διαπιστώθηκε απώλεια της αριστερής άγκυρας μετά από θραύση του κλειδιού της αλυσίδας δίχως να διαπιστωθεί άλλη ζημιά στην μεταλλική κατασκευή του πλοίου.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου και το πλοίο απέπλευσε στην προγραμματισμένη ώρα απόπλου προς ολοκλήρωση του δρομολογίου από Ρόδο για Χάλκη – Πηγάδια Καρπάθου – Κάσο – Σητεία – Ηράκλειο .
Επίσης πρωινές ώρες χθες ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Φούρνων, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν. Χίου 362 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από λιμένα Φούρνων προς λιμένα Καρλοβασίου , κατά τη διάρκεια ανέλκυσης των αγκυρών υπήρξε εμπλοκή αυτών (μεταξύ τους), εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή.
Αποτέλεσμα της εμπλοκής ήταν να αφεθεί ελεύθερη στη θάλασσα η δεξιά άγκυρα προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανέλκυση της αριστερής και το πλοίο να συνεχίσει τον πλου του προς το λιμάνι του Καρλοβασίου.
Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Καρλοβασίου και κατόπιν κατάθεσης υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου ότι το πλοίο μπορεί να εκτελέσει με ασφάλεια χειρισμούς αγκυροβολίας και πρόσδεσης αλλά και ότι θεωρεί ασφαλέστερο λιμένα το Βαθύ από το Καρλόβασι χορηγήθηκε απόπλους για Σάμο.
Με τον κατάπλου του πλοίου στη Σάμο απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου προς ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου από Σάμο για Καρλόβασι – Φούρνους – Αγ. Κήρυκο – Εύδηλο – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ