
Ενημερώθηκε, απογευματινές η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Χάλκης με προορισμό τη Ρόδο, προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου, το πλοίο απώλεσε την αριστερή του άγκυρα.
Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ρόδου διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων κατά την οποία διαπιστώθηκε απώλεια της αριστερής άγκυρας μετά από θραύση του κλειδιού της αλυσίδας δίχως να διαπιστωθεί άλλη ζημιά στην μεταλλική κατασκευή του πλοίου.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου και το πλοίο απέπλευσε στην προγραμματισμένη ώρα απόπλου προς ολοκλήρωση του δρομολογίου από Ρόδο για Χάλκη – Πηγάδια Καρπάθου – Κάσο – Σητεία – Ηράκλειο .
Επίσης πρωινές ώρες χθες ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Φούρνων, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν. Χίου 362 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από λιμένα Φούρνων προς λιμένα Καρλοβασίου , κατά τη διάρκεια ανέλκυσης των αγκυρών υπήρξε εμπλοκή αυτών (μεταξύ τους), εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή.
Αποτέλεσμα της εμπλοκής ήταν να αφεθεί ελεύθερη στη θάλασσα η δεξιά άγκυρα προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανέλκυση της αριστερής και το πλοίο να συνεχίσει τον πλου του προς το λιμάνι του Καρλοβασίου.
Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Καρλοβασίου και κατόπιν κατάθεσης υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου ότι το πλοίο μπορεί να εκτελέσει με ασφάλεια χειρισμούς αγκυροβολίας και πρόσδεσης αλλά και ότι θεωρεί ασφαλέστερο λιμένα το Βαθύ από το Καρλόβασι χορηγήθηκε απόπλους για Σάμο.
Με τον κατάπλου του πλοίου στη Σάμο απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου προς ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου από Σάμο για Καρλόβασι – Φούρνους – Αγ. Κήρυκο – Εύδηλο – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Σε μια σαφή επίδειξη εμπιστοσύνης προς την αγορά της Αφρικής, ο παγκόσμιος κολοσσός logistics, DHL Group, ανακοίνωσε ένα επενδυτικό πλάνο που υπερβαίνει τα 300…
Ένα επενδυτικό πλάνο-μαμούθ εξήγγειλε πρόσφατα η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η HMM έχει τοποθετήσει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ