
Σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, τα οποία έχουν συγκεντρωθεί από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου για πλοία 100 κ.ο.χ.(κόροι ολικής χωρητικότητας) και άνω, τον μήνα Μάρτιο του 2013 ανήλθε σε 1.932 πλοία, με συνολική ολική χωρητικότητα 43.932.408 κόρους, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2012 ο ελληνικός εμπορικός στόλος αριθμούσε 2.006 πλοία άνω των 100 κ.ο.χ. με συνολική χωρητικότητα 44.052.753 κόρους.
Τον Μάρτιο του 2011 ο ελληνικός εμπορικός στόλος εμφανίστηκε με 2.074 πλοία άνω των 100 κ.ο.χ, συνολικής ολικής χωρητικότητας 42.969.229 κόρων.
Όπως επισημαίνεται στο έγγραφο που υπογράφεται από τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, με βάση τα παραπάνω στοιχεία, ο αριθμός των πλοίων υπό ελληνική σημαία, κατά τη σύγκριση των ετών 2012-2013 και 2011-2012, παρουσίασε μείωση της τάξης του 3,7% και 3,3% αντίστοιχα, ενώ η συνολική ολική χωρητικότητα για το χρονικό διάστημα 2012-2013 υποχώρησε κατά 0,3% έναντι αύξησης 2,5% για το 2011-2012.
Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν στη Βουλή, ύστερα από ερώτηση για την αύξηση της ανεργίας των Ελλήνων ναυτικών, την οποία είχε καταθέσει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Νίκος Κούζηλος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ