
Τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2013 και ώρα 12:30 θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Δεύτερου Διεθνούς Επιβατικού Σταθμού του ΟΛΠ Α.Ε.
Τα εγκαίνια θα κάνει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωνσταντίνος Μουσουρούλης.
Το νέο κτίριο, εμβαδού 5.600 τ.μ. θα υποδέχεται τους επιβάτες των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, τα οποία ελλιμενίζονται στους προβλήτες Αλκίμου, Παλατάκι και Θεμιστοκλέους του Κεντρικού Λιμένα Κρουαζιέρας.
Το νέο Cruise Terminal από κοινού με το παλαιό λιθόκτιστο κτίριο (πρώην Κανέλλου) διαθέτει μεγάλους χώρους εισόδου-εξόδου επιβατών και σύγχρονα συστήματα έλεγχου, περιβάλλοντα χώρο για στάθμευση ταξί, τουριστικών λεωφορείων και Ι.Χ., η δε είσοδος του θα γίνεται από την Πύλη Ε12 (Λέοντος).
Κατά την είσοδο τους οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να θαυμάζουν τμήμα των τειχών του Κόνωνος του αρχαίου λιμανιού, περνώντας από μια γυάλινη γέφυρα. Το τμήμα αυτό αποκαλύφθηκε και συντηρήθηκε πλήρως από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά με δαπάνη του ΟΛΠ Α.Ε. Αποτελεί από μόνο του τον πλέον σημαντικό πόλο έλξης σε μια πόλη και λιμάνι με μακραίωνη αρχαία ιστορία.
Ο νέος Σταθμός Κρουαζιέρας θα φέρει το όνομα του Θεμιστοκλή, του οποίου, κατά μία εκδοχή, παραδίπλα βρίσκεται το ταφικό του μνημείο.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Με τη λειτουργία και του Β΄ Σταθμού Κρουαζιέρας, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα μπορεί να εξυπηρετεί ημερησίως μέχρι 25.000 επιβάτες με τον πλέον σύγχρονο και άνετο τρόπο από δύο διαφορετικά σημεία εισόδου-εξόδου. Μέχρι δε το τέλος του έτους θα είναι έτοιμος και ο Γ΄ Σταθμός Επιβατών Κρουαζιέρας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τα κρουαζιερόπλοια της περιοχής της Ακτής Μιαούλη. Και οι τρείς Σταθμοί μαζί θα έχουν έκταση 15.500 τ.μ. Ο Τομέας Κρουαζιέρας έχει τεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. με συνεχείς αναβαθμίσεις και αισθητικές παρεμβάσεις. Ο ΟΛΠ Α.Ε. μαζί και με τη νέα επέκταση των Προβλητών του, μετατρέπεται από άποψη θέσεων ελλιμενισμού και εξυπηρέτησης επιβατών, στο πιο σημαντικό λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ