
Η
SKF ενισχύει τη θέση της ως παγκόσμιος ειδικός προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης του εξοπλισμού και του κύκλου ζωής για την ναυτιλία
Η
SKF ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά της γερμανικής εταιρίας Blohm + Voss Industries (BVI), που δραστηριοποιείται στην προμήθεια εξαρτημάτων για πλοία, από την Star Capital Partners. Η SKF θα πληρώσει 80 MEUR για το 100% της BVI. Η εξαγορά υπόκειται σε σχετικές ρυθμιστικές εγκρίσεις. Η εξαγορά αυτή είναι σύμφωνη με την στρατηγική της SKF για την περαιτέρω τοποθέτησή της ως τον προτιμώμενο συνεργάτη, προσφέροντας μια πλήρη προσέγγιση στη διαχείριση του κύκλου ζωής του εξοπλισμού για τη ναυτιλία.
Η
“
“
Blohm + Voss Industries αποτελεί κορυφαία εταιρία κατασκευής και παροχής υπηρεσιών σε υψηλής ποιότητας εξοπλισμό για κρίσιμες εφαρμογές, όπως εξαρτήματα άξονα (τσιμούχες και ρουλεμάν), συστήματα σταθεροποίησης (stabilizers) καθώς και διαχωριστές. Η εταιρία απασχολεί περίπου 400 υπαλλήλους και προέρχεται από το ναυπηγείο Blohm + Voss, που ιδρύθηκε το 1877. Οι πωλήσεις της Blohm + Voss για το 2011/2012 ήταν περίπου 100 MEUR με το λειτουργικό περιθώριο να είναι σύμφωνο με τον Όμιλο SKF. Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Blohm + Voss Industries θα αποτελέσει μέρος του Ομίλου SKF. Οι συνέργιες μεταξύ του χαρτοφυλακίου της SKF και της BVI θα υποστηρίξουν την SKF για να γίνει ακόμη ισχυρότερος συνεργάτης στη ναυτιλία, για κρίσιμα εξαρτήματα του τελικού άξονα, τόσο για OEM όσο και για τελικούς χρήστες,” αναφέρει ο Tom Johnstone, SKF President και CEO. Είμαστε πολύ θετικοί που θα γίνουμε μέλος του Ομίλου SKF. Ο συνδυασμός των τεχνολογιών και των στρατηγικών μας θα αποτελέσει καλή βάση για να γίνει η SKF ακόμη ισχυρότερος προμηθευτής για τη ναυτιλία,” αναφέρει ο Martin Johannsmann, CEO Blohm + Voss Industries.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ