
Στη 13.00 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο του πλοίου “Βιτσέντζος Κορνάρος” της εταιρείας LΑΝΕ, από Πειραιά για Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσσαμος. Το πλήρωμα δεν θα προχωρήσει προς το παρόν σε κινητοποιήσεις, μετά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι θα καταβληθεί πολύ σύντομα ένα μέρος του ποσού από την κρατική επιδότηση.
Στο πλοίο, που πραγματοποιεί δρομολόγιο άγονης γραμμής, εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα, που όπως καταγγέλλουν έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.
Συγκεκριμένα πλοιοκτησία και εργαζόμενοι, υποστηρίζουν ότι τους οφείλονται από το 2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από το Κυριακάτικο δρομολόγιο του “Βιτσέντζος Κορνάρος” από Κρήτη για Πειραιά ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.
Η άνοδος της τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του χρόνου πίστωσης από τις τράπεζες, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας σε πολλές εταιρείες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…

Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, με κύκλους της αγοράς να υπογραμμίζουν το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς δυναμικότητας, που θα επιφέρει στρεβλώσεις στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ