
Η διαχειρίστρια εταιρεία τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων DP World ανακοίνωσε ότι το 2011 αυξήθηκε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις εγκαταστάσεις της κατά 10%, επιτυγχάνοντας ρεκόρ με 54,7 εκατομμύρια TEUs. Οι τερματικοί σταθμοί οι οποίοι ελέγχονται εξ’ ολοκλήρου από την DP World (100%) πέτυχαν αύξηση 8% και η συνολική διακίνηση διαμορφώθηκε στα 27,5 εκ. TEUs.
Τα νούμερα θα ήταν ακόμη υψηλότερα αν η εταιρεία δεν είχε πωλήσει την συμμετοχή της σε πέντε τερματικούς σταθμούς στην Αυστραλία τον περασμένο Μάρτιο. Ο Πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε ότι παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στη διεθνή οικονομία, οι δραστηριότητες της εταιρείας παρουσιάζουν σημαντική αύξηση». Σημαντικό τμήμα της αύξησης των εργασιών της εταιρείας οφείλεται στην σημαντική ανάπτυξη της διακίνησης (12%) στους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από τους οποίους πέρασαν περίπου 13 εκατομμύρια TEU το 2011. Η εταιρεία αναμένει ότι τα EBITDA για το 2011 θα συντάσσονται με τις προβλέψεις της στην αρχή του προηγούμενου έτους. Παρόλ’ αυτά τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να είναι αυξημένα σε σχέση με ότι είχε προβλεφθεί.
Εκτός από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα η εταιρεία παρουσιάζει υψηλές επιδόσεις και στην περιοχή του Ειρηνικού, της Αφρικής και της Αμερικής. Επίσης οι τερματικοί σταθμοί στο Karachi (Πακιστάν) και στο Vallarpadam (Ινδία) οι οποίοι ξεκίνησαν την λειτουργία τους στις αρχές του 2011, κατάφεραν να επιτύχουν αξιοσημείωτες επιδόσεις σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος προβλέπει ότι η μακροπρόθεσμη προοπτική της συγκεκριμένης βιομηχανίας είναι θετική. Πρόσθεσε ότι οι συνεχιζόμενες επενδύσεις της DP World σε υπάρχουσες και νέες λιμενικές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζουν ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της αλλά και των μελλοντικών τους απαιτήσεων.
Η DP World λειτουργεί περισσότερους από 60 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε έξι Ηπείρους, ενώ έχει σε εξέλιξη 11 νέα επενδυτικά προγράμματα σε 10 χώρες.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών λιμενικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…

Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…

Η μεταβλητότητα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry, θα αποτελέσει τον κανόνα για τη ναυλαγορά των LPG carriers το 2026. Ο στόλος των gas carriers…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ