
Η διαχειρίστρια εταιρεία τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων DP World ανακοίνωσε ότι το 2011 αυξήθηκε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις εγκαταστάσεις της κατά 10%, επιτυγχάνοντας ρεκόρ με 54,7 εκατομμύρια TEUs. Οι τερματικοί σταθμοί οι οποίοι ελέγχονται εξ’ ολοκλήρου από την DP World (100%) πέτυχαν αύξηση 8% και η συνολική διακίνηση διαμορφώθηκε στα 27,5 εκ. TEUs.
Τα νούμερα θα ήταν ακόμη υψηλότερα αν η εταιρεία δεν είχε πωλήσει την συμμετοχή της σε πέντε τερματικούς σταθμούς στην Αυστραλία τον περασμένο Μάρτιο. Ο Πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε ότι παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στη διεθνή οικονομία, οι δραστηριότητες της εταιρείας παρουσιάζουν σημαντική αύξηση». Σημαντικό τμήμα της αύξησης των εργασιών της εταιρείας οφείλεται στην σημαντική ανάπτυξη της διακίνησης (12%) στους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από τους οποίους πέρασαν περίπου 13 εκατομμύρια TEU το 2011. Η εταιρεία αναμένει ότι τα EBITDA για το 2011 θα συντάσσονται με τις προβλέψεις της στην αρχή του προηγούμενου έτους. Παρόλ’ αυτά τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να είναι αυξημένα σε σχέση με ότι είχε προβλεφθεί.
Εκτός από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα η εταιρεία παρουσιάζει υψηλές επιδόσεις και στην περιοχή του Ειρηνικού, της Αφρικής και της Αμερικής. Επίσης οι τερματικοί σταθμοί στο Karachi (Πακιστάν) και στο Vallarpadam (Ινδία) οι οποίοι ξεκίνησαν την λειτουργία τους στις αρχές του 2011, κατάφεραν να επιτύχουν αξιοσημείωτες επιδόσεις σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος προβλέπει ότι η μακροπρόθεσμη προοπτική της συγκεκριμένης βιομηχανίας είναι θετική. Πρόσθεσε ότι οι συνεχιζόμενες επενδύσεις της DP World σε υπάρχουσες και νέες λιμενικές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζουν ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της αλλά και των μελλοντικών τους απαιτήσεων.
Η DP World λειτουργεί περισσότερους από 60 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε έξι Ηπείρους, ενώ έχει σε εξέλιξη 11 νέα επενδυτικά προγράμματα σε 10 χώρες.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών λιμενικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ