
Η Βραζιλία απαιτείται να προχωρήσει άμεσα σε αύξηση της χωρητικότητας των δημοσίων λιμένων της, καθώς αγωνίζονται να συμβαδίσουν με την τεράστια αύξηση των εισαγωγών και εξαγωγών. Αυτή η διαπίστωση αποτέλεσε ένα από τα βασικά συμπεράσματα του Breakbulk South America Congress το οποίο διεξήχθει στο Sao Paulo.
Η αξία του εξωτερικού εμπορίου στην μεγαλύτερη οικονομία της Λατινικής Αμερικής έχει τετραπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και διαμορφώνεται στα $400 δις. Το γεγονός αυτό θέτει υπό δοκιμασία τους λιμενικούς τερματικούς σταθμούς.
Ο Antonio Ricardo de Albuquerque, Executive Manager Διεθνών Πωλήσεων της MAN Λατινικής Αμερικής σημείωσε ότι για την μεταφορά φορτίων από τις ποτάμιες οδούς, μέχρι το πλοίο μπορεί να διαρκέσει μέχρι και πέντε μέρες. Αυτό εξαναγκάζει την βιομηχανία κατασκευής φορτηγών να μεταφέρει περισσότερες μονάδες των προϊόντων της μέσω του οδικού δικτύου και όχι μέσω των ποτάμιων οδών, παρά το υψηλότερο κόστος. Όπως σημείωσε ο ίδιος «Η Βραζιλία κινδυνεύει να απολέσει δισεκατομμύρια δολάρια, αν δεν επιταχύνει την ανάπτυξη λιμενικών υποδομών.
Ο Fernando Fialho, επικεφαλής της ρυθμιστικής αρχής των λιμένων της Βραζιλίας (ANTAQ) υποστήριξε ότι ήδη πολλές επενδύσεις βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης. Μάλιστα αναμένεται το λιμάνι του Rio de Janeiro να διπλασιάσει την λειτουργική του χωρητικότητα εντός των επόμενων δύο ετών. Επιπρόσθετα σημείωσε ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει την αναδιάρθρωση των δημοσίων λιμένων της χώρας ώστε να λειτουργούν περισσότερο ως ιδιωτικές εταιρείες, αν και αυτό όπως τόνισε απαιτεί νέο νομοθετικό πλαίσιο.
Από την άλλη πλευρά ο Marcelo Pereira Malta de Araujo, Πρόεδρος της εταιρείας διαχείρισης τερματικών σταθμών Grupo Libra, τόνισε ότι οι δημόσιοι λιμένες της Βραζιλίας μπορούν να επιτύχουν άμεσα μία αύξηση της χωρητικότητάς τους κατά 30%-40% μέσω της καλύτερης διαχείρισης της υπάρχουσας δυναμικότητάς τους.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ