
Την Ε.Ε. καλεί ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών, Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου και ο αντιδήμαρχος των Σπετσών, Φαρδέλλος Σπύρος για να περιφρουρήσει τα δικαιώματα πρόσβασης κάθε ευρωπαίου πολίτη αλλά πολύ δε περισσότερο των μόνιμων κατοίκων των μικρών νησιών της χώρας μας, τονίζουν συγκεκριμένα:
«Εάν θέλουμε να συνεχίσουν τα μικρά νησιά μας να ζουν ως κοινωνίες 360 ημερών το χρόνο, εάν θέλουμε να διατηρήσουμε τη ζωή πάνω στα μικρά νησιά και μέσα από εκεί να έλθει και η ανάπτυξη των νησιών μας, σεβόμενοι απόλυτα τη φέρουσα ικανότητα του κάθε νησιού και τη φυσιογνωμία του νησιού, τότε η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλει να περιφρουρήσει τα ελάχιστα δικαιώματα πρόσβασης των μικρονησιωτών τους σε κάθε νησί με το εμπορικό κέντρο πρωτεύουσα του κάθε νομο σημείωσε ο κ. Κεχαγιόγλου.
«Βασικά δικαιώματα όπως η κάλυψη της πραγματικής φέρουσα ικανότητας του κάθε νησιού σε μεταφορές ανθρώπων πραγμάτων και δεδομένων, η τακτική καθημερινή συγκοινωνία, η ασφαλής συγκοινωνία η φτηνή και σύντομη, πρέπει να περιφρουρηθεί και να τεθεί μάλιστα ως πρώτος και αναγκαίος στόχος της διατήρησης της ζωής στα μικρά νησιά μας» επεσήμανε ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών σημειώνοντας ότι «δίχως ασφαλής τακτική φτηνή και ικανοποιητική συγκοινωνία δεν μπορούμε να έχουμε στο νησί ούτε γιατρό ούτε δάσκαλους, ούτε επιχειρηματική ανάπτυξη, ούτε ζωή καν. Εάν θέλουμε τα νησιά μας ζωντανές κοιτίδες χειμώνα καλοκαίρι τότε η ΕΕ σε απόλυτη συνεργασία με τη πολιτεία να λύσει άμεσα αυτά τα προβλήματα σε όλα τα νησιά επανασχεδιάζοντας το μεταφορικό ακτοπλοϊκό χάρτη της νησιωτικής Ελλάδας και δημιουργώντας ένα εθνικό φορέα μεταφορών για όλη τη χώρα και όχι ξεχωριστά ταμεία οι μεταφορές της ξηράς, της θάλασσας και του αέρα. Ιδιαίτερα αυτή την εποχή πού ζούμε μέσα σε αυτή την οικονομική κρίση είναι επιτακτική ανάγκη για άμεση λύση του προβλήματος, πριν αδειάσουν τα νησιά μας σε ξένους παραθεριστές για «μία μπουκιά ψωμί» και είναι πολύ αργά»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ