
Το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε ορισμένες τροποποιήσεις κινήτρων και εκπτώσεων στον Κανονισμό Χρήσης Λιμένος και Παροχής Υπηρεσιών Κρουαζιέρας, βάσει και των πρόσφατων ανταλλαγών απόψεων μεταξύ λιμένων κρουαζιέρας και εταιρειών. Ειδικότερα:
1. Πολιτική Προσέλκυσης Μεγάλων Πελατών:
(α) Καθιερώνονται βάσει της ετήσιας επιβατικής κίνησης, έκπτωση επί της χρέωσης συστημάτων ελέγχου από 10% έως 30%.
(β) Καθιερώνονται βάσει του ετήσιου αριθμού διελεύσεων επιβατών, εκπτώσεις επί της χρέωσης μεταφοράς χειραποσκευών από 5% έως 15%.
2. Πολιτική εκπτώσεων νέων και χειμερινής περιόδου.
(γ) συνεχίζουν να υφίστανται οι εκπτώσεις για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών ύψους 50% επί της τιμής τιμολογίου
(δ) συνεχίζουν να παρέχονται εκπτώσεις για φοιτητές και μαθητές ύψους 50%.
(ε) Για όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα διακινούνται από Δεκέμβριο μέχρι Μάρτιο, θα παρέχονται πρόσθετες εκπτώσεις 30%.
3. Καθιέρωση κανόνων προτεραιότητας εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.
Καθιερώνεται βάσει δεδομένων με κριτήρια για την προσέγγιση, προσόρμιση και εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων, έτσι ώστε όλοι θα γνωρίζουν την προτεραιότητά τους από τις 25 Οκτωβρίου εκάστου έτους για όλον τον επόμενο χρόνο. Όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια κρουαζιέρας του 2012 θα βρίσκονται αναρτημένα στο διαδίκτυο. Για τυχόν εκπρόθεσμα προγράμματα αφίξεων καθώς και τυχόν έκτακτες επισκέψεις, οι σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται μέχρι 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους.
Οι κανόνες προτεραιότητας αποτελούσαν κύριο αίτημα των εταιρειών κρουαζιέρας.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει 9 θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι οποίες θα αυξηθούν σε 11 εντός του 2012 και σε 17 μετά την επέκταση του νέου λιμένα κρουαζιερόπλοιων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης:
“Ήδη το λιμάνι του Ο.Λ.Π. είναι το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου. Η επέκταση του θα συμβάλλει στην εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς (350 μ. και άνω), ενώ οι νέοι Σταθμοί Επιβατών Κρουαζιέρας θα μπορούν να εξυπηρετούν ταυτοχρόνως 16.000 επιβάτες. Με επόμενες αποφάσεις θα προχωρήσουμε σε παραχωρήσεις μόνιμων θέσεων πρόσδεσης για μεγάλους πελάτες και εταιρικούς τερματικούς σταθμούς.
Σε κάθε περίπτωση ο μείζον στόχος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι να διατηρήσει την πρώτη θέση στην εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο, βελτιώνοντας θεαματικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Οι λιμενικές υπηρεσίες κρουαζιέρας βρίσκονται στο κέντρο του εταιρικού μας ενδιαφέροντος.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ