
Το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε ορισμένες τροποποιήσεις κινήτρων και εκπτώσεων στον Κανονισμό Χρήσης Λιμένος και Παροχής Υπηρεσιών Κρουαζιέρας, βάσει και των πρόσφατων ανταλλαγών απόψεων μεταξύ λιμένων κρουαζιέρας και εταιρειών. Ειδικότερα:
1. Πολιτική Προσέλκυσης Μεγάλων Πελατών:
(α) Καθιερώνονται βάσει της ετήσιας επιβατικής κίνησης, έκπτωση επί της χρέωσης συστημάτων ελέγχου από 10% έως 30%.
(β) Καθιερώνονται βάσει του ετήσιου αριθμού διελεύσεων επιβατών, εκπτώσεις επί της χρέωσης μεταφοράς χειραποσκευών από 5% έως 15%.
2. Πολιτική εκπτώσεων νέων και χειμερινής περιόδου.
(γ) συνεχίζουν να υφίστανται οι εκπτώσεις για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών ύψους 50% επί της τιμής τιμολογίου
(δ) συνεχίζουν να παρέχονται εκπτώσεις για φοιτητές και μαθητές ύψους 50%.
(ε) Για όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα διακινούνται από Δεκέμβριο μέχρι Μάρτιο, θα παρέχονται πρόσθετες εκπτώσεις 30%.
3. Καθιέρωση κανόνων προτεραιότητας εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.
Καθιερώνεται βάσει δεδομένων με κριτήρια για την προσέγγιση, προσόρμιση και εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων, έτσι ώστε όλοι θα γνωρίζουν την προτεραιότητά τους από τις 25 Οκτωβρίου εκάστου έτους για όλον τον επόμενο χρόνο. Όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια κρουαζιέρας του 2012 θα βρίσκονται αναρτημένα στο διαδίκτυο. Για τυχόν εκπρόθεσμα προγράμματα αφίξεων καθώς και τυχόν έκτακτες επισκέψεις, οι σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται μέχρι 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους.
Οι κανόνες προτεραιότητας αποτελούσαν κύριο αίτημα των εταιρειών κρουαζιέρας.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει 9 θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι οποίες θα αυξηθούν σε 11 εντός του 2012 και σε 17 μετά την επέκταση του νέου λιμένα κρουαζιερόπλοιων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης:
“Ήδη το λιμάνι του Ο.Λ.Π. είναι το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου. Η επέκταση του θα συμβάλλει στην εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς (350 μ. και άνω), ενώ οι νέοι Σταθμοί Επιβατών Κρουαζιέρας θα μπορούν να εξυπηρετούν ταυτοχρόνως 16.000 επιβάτες. Με επόμενες αποφάσεις θα προχωρήσουμε σε παραχωρήσεις μόνιμων θέσεων πρόσδεσης για μεγάλους πελάτες και εταιρικούς τερματικούς σταθμούς.
Σε κάθε περίπτωση ο μείζον στόχος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι να διατηρήσει την πρώτη θέση στην εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο, βελτιώνοντας θεαματικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Οι λιμενικές υπηρεσίες κρουαζιέρας βρίσκονται στο κέντρο του εταιρικού μας ενδιαφέροντος.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ