
Τo διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε την εξαμηνιαία οικονομική έκθεση της περιόδου 01.01.2011 – 30.06.2011, βάσει της οποίας τα καθαρά κέρδη της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 122% έναντι της αντιστοίχου περιόδου του 2010.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6.318.558,83 Ευρώ έναντι 2.571.772,85 του 2010.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3.655.590,12 Ευρώ έναντι 1.645.206,16 του 2010.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,1462 Ευρώ έναντι 0,0658 του 2010.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Π Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης εξέφρασε την ικανοποίηση του για τα θετικά αποτελέσματα της εταιρείας εν μέσω κρίσης και τη βεβαιότητα του ότι το 2011 θα αποτελέσει μια ακόμα κερδοφόρα χρονιά, όπως και το 2010, καθώς δείχνουν οι εξελίξεις των μεγεθών του καλοκαιριού και η εξέλιξη των επενδυτικών προγραμμάτων. Καθοριστικό ρόλο στην πορεία αυτή έχουν (α) ο συνεχής εκσυγχρονισμός των διοικητικών δομών και τεχνικών υποδομών του Ο.Λ.Π. Α.Ε., (β) η μείωση του προσωπικού κατά 300 περίπου άτομα, χωρίς νέες προσλήψεις, (γ) η μείωση των συνολικών εξόδων κατά 14,29% και των αμοιβών κατά 20,6% και (δ) η αύξηση των λειτουργικών εσόδων από θετικές εξελίξεις επίδικων υποθέσεων.
Το Δ.Σ. ενέκρινε επίσης ομόφωνα την έκθεση των ορκωτών ελεγκτών λογιστών και τις ενδιάμεσες καταστάσεις ταμειακών ροών, μεταβολών ιδίων κεφαλαίων, συνολικών εσόδων και οικονομικής θέσης.
Επίσης, μετά την κήρυξη του α΄ διαγωνισμού ως άγονου, το Δ.Σ. Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε την επαναπροκήρυξη του ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση και απομάκρυνση από τον Κεντρικό Λιμένα Πειραιώς των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων:
α) Παναγία Αγιάσου
β) Jet Ferry I και
γ) Μακεδονία
με έκπτωση 20% επί της τιμής του προηγούμενου διαγωνισμού.
Από σήμερα, βοηθούντων και των καιρικών συνθηκών αρχίζει η απομάκρυνση των δύο πρώτων πλοίων του προηγούμενου διαγωνισμού (“Δημητρούλα’’ και “Ρομίλντα”).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ