
Στο συνταξιοδοτικό μέλλον του ναυτεργατικού κόσμου αναφέρεται η ανακοίνωση της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ), στην οποία επισημαίνονται τα κάτωθι:
Η επιβατηγός ναυτιλία βιώνει τις δικαιολογημένες αντιδράσεις σύσσωμου του ναυτεργατικού κόσμου για το συνταξιοδοτικό μέλλον του.
Η γενεσιουργός αιτία της οικονομικής προβληματικής κατάστασης του Ν.Α.Τ πρέπει να αναζητηθεί πολλές δεκαετίες πριν, όταν οι εκάστοτε διοικήσεις του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου διοικούσαν αδιαφανώς κατασπαταλώντας τις εισφορές του Ταμείου χωρίς ποτέ κανένας να «πληρώσει» τις ενέργειες αυτής της πολιτικής.
Τις οποιεσδήποτε αποφάσεις της Κυβερνήσεως για μειώσεις συντάξεων των ναυτικών μας και για αλλαγή του χρόνου συνταξιοδότησής τους, θεωρούμε άδικες και αντιπαραγωγικές για το μέλλον του ναυτικού επαγγέλματος.
Μέχρι τώρα μεταξύ πλοιοκτησίας και ναυτεργασίας υπήρχαν αντιπαραθέσεις για την επίτευξη αλλαγής του θεσμικού πλαισίου αμφοτέρων των πλευρών, και για το ύψος αυξήσεων της Σ.Σ.Ε.
Σήμερα όμως, που καταστρέφεται το ναυτικό επάγγελμα κα κινδυνεύει άμεσα η επιβίωση της επιβατηγού ναυτιλίας, πλοιοκτήτες και Έλληνες ναυτικοί συμπορευόμαστε και ζητάμε από την πολιτεία ριζική αλλαγή ή τροποποίηση του νομικού πλαισίου για τους όρους υπολογισμού των συντάξεων και το χρόνο εξόδου στην απομαχία των ναυτικών μας.
Ο αφελληνισμός της Ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας από πληρώματα και επιβατηγό πλοιοκτησία που θα προκύψει από την μη ικανοποίηση του παραπάνω κοινού αιτήματος θα αποβεί ολέθριο λάθος και θα δημιουργήσει σύντομα τραγικά αποτελέσματα για το μέλλον της οικονομίας της Ελλάδος, αφού στο σύνολό της η απώλεια της μεγάλης «βιομηχανίας» της Ελλάδος, της ναυτιλίας, και κατ΄ επέκταση του τουρισμού στα νησιά μας, θα σημάνει σύντομα την αρχή του τέλους.
Το ΥΠ.Α.Α.Ν. έχει υποχρέωση να βρει τις αναγκαίες λύσεις για την αποφυγή απεργιακών κινητοποιήσεων κατά την θερινή περίοδο ώστε να μην πληγούν ο τουρισμός, η επιχειρηματικότητα των νησιών μας και οι συγκοινωνίες, προκειμένου παράλληλα να μην καταρρεύσει η επιβατηγός ναυτιλία που θα έχει ως αποτέλεσμα την ώθηση σε ανεργία όλων των ναυτικών της ακτοπλοΐας.
Σε κάθε περίπτωση η επιβατηγός ναυτιλία, τυχόν απεργιακές κινητοποιήσεις την τουριστική περίοδο τις καταδικάζει εκ προοιμίου, επιθυμώντας κλίμα συναίνεσης και συνέχιση του συγκοινωνιακού έργου της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ