
Στο συνταξιοδοτικό μέλλον του ναυτεργατικού κόσμου αναφέρεται η ανακοίνωση της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ), στην οποία επισημαίνονται τα κάτωθι:
Η επιβατηγός ναυτιλία βιώνει τις δικαιολογημένες αντιδράσεις σύσσωμου του ναυτεργατικού κόσμου για το συνταξιοδοτικό μέλλον του.
Η γενεσιουργός αιτία της οικονομικής προβληματικής κατάστασης του Ν.Α.Τ πρέπει να αναζητηθεί πολλές δεκαετίες πριν, όταν οι εκάστοτε διοικήσεις του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου διοικούσαν αδιαφανώς κατασπαταλώντας τις εισφορές του Ταμείου χωρίς ποτέ κανένας να «πληρώσει» τις ενέργειες αυτής της πολιτικής.
Τις οποιεσδήποτε αποφάσεις της Κυβερνήσεως για μειώσεις συντάξεων των ναυτικών μας και για αλλαγή του χρόνου συνταξιοδότησής τους, θεωρούμε άδικες και αντιπαραγωγικές για το μέλλον του ναυτικού επαγγέλματος.
Μέχρι τώρα μεταξύ πλοιοκτησίας και ναυτεργασίας υπήρχαν αντιπαραθέσεις για την επίτευξη αλλαγής του θεσμικού πλαισίου αμφοτέρων των πλευρών, και για το ύψος αυξήσεων της Σ.Σ.Ε.
Σήμερα όμως, που καταστρέφεται το ναυτικό επάγγελμα κα κινδυνεύει άμεσα η επιβίωση της επιβατηγού ναυτιλίας, πλοιοκτήτες και Έλληνες ναυτικοί συμπορευόμαστε και ζητάμε από την πολιτεία ριζική αλλαγή ή τροποποίηση του νομικού πλαισίου για τους όρους υπολογισμού των συντάξεων και το χρόνο εξόδου στην απομαχία των ναυτικών μας.
Ο αφελληνισμός της Ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας από πληρώματα και επιβατηγό πλοιοκτησία που θα προκύψει από την μη ικανοποίηση του παραπάνω κοινού αιτήματος θα αποβεί ολέθριο λάθος και θα δημιουργήσει σύντομα τραγικά αποτελέσματα για το μέλλον της οικονομίας της Ελλάδος, αφού στο σύνολό της η απώλεια της μεγάλης «βιομηχανίας» της Ελλάδος, της ναυτιλίας, και κατ΄ επέκταση του τουρισμού στα νησιά μας, θα σημάνει σύντομα την αρχή του τέλους.
Το ΥΠ.Α.Α.Ν. έχει υποχρέωση να βρει τις αναγκαίες λύσεις για την αποφυγή απεργιακών κινητοποιήσεων κατά την θερινή περίοδο ώστε να μην πληγούν ο τουρισμός, η επιχειρηματικότητα των νησιών μας και οι συγκοινωνίες, προκειμένου παράλληλα να μην καταρρεύσει η επιβατηγός ναυτιλία που θα έχει ως αποτέλεσμα την ώθηση σε ανεργία όλων των ναυτικών της ακτοπλοΐας.
Σε κάθε περίπτωση η επιβατηγός ναυτιλία, τυχόν απεργιακές κινητοποιήσεις την τουριστική περίοδο τις καταδικάζει εκ προοιμίου, επιθυμώντας κλίμα συναίνεσης και συνέχιση του συγκοινωνιακού έργου της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ