
«Με νεώτερο εξώδικο που απέστειλε προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) η διοίκηση της ΠΝΟ καταρρίπτει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο και κατηγορηματικό τρόπο και με ακλόνητα νομικά επιχειρήματα τους όψιμους, αβάσιμους και αστήρικτους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο τελευταίο εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην Ομοσπονδία στις 26/5/2011» τονίζει στην ανακοίνωση που απέστειλε προς τον Τύπο η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση το δ.σ. υποστηρίζει ότι:
«Ειδικότερα, καταγγέλλεται η συμπεριφορά της ΝΕΛ ως εντονότατα αντιφατική, περιέχουσα λεκτικές υπερβολές και ψευδέστατους συκοφαντικούς ισχυρισμούς οι οποίοι συνοδεύονται από απαράδεκτες απειλές και εκβιασμούς σε βάρος των Μελών διοίκησης της ΠΝΟ.
Ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι στις 25/2/2011 η ΝΕΛ ανέλαβε ελεύθερα, ρητά και κατηγορηματικά και κατόπιν σχετικών διαπραγματεύσεων με την Ομοσπονδία τη δέσμευση να προσλάβει από 54 ναυτεργάτες σε κάθε ένα από τα πλοία της “Hercules” και “Olympus’ τότε “Ropax 1” και “Ropax 2”, δέσμευση την οποία και υλοποίησε σε σχέση με το πρώτο πλοίο όπως αδιαμφισβήτητα αποδεικνύεται και με το από 24/5/2011 έγγραφό της, έρχεται τώρα όψιμα και όλως αντιφατικά και αστήρικτα και ισχυρίζεται ψευδώς περί δήθεν εξαναγκασμού της από την πλευρά της ΠΝΟ.
Φτάνει δε στο ασύστολο και αχαρακτήριστο σημείο να ζητά από την Ομοσπονδία να της καταβάλει τους μισθούς του επιπλέον, δήθεν, ως άνω προσληφθέντος πληρώματος.
Αναφορικά με τους αστείους, αβάσιμους και κατάπτυστους ισχυρισμούς περί δήθεν οικονομικών ατασθαλιών και μεροληπτικής διάθεσης, η Ομοσπονδία προκαλεί την εταιρεία ΝΕΛ να εμφανίσει τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία που ισχυρίζεται ότι δήθεν διαθέτει, διαφορετικά είναι υπόλογη, κατά το νόμο, συκοφαντικής δυσφήμισης».
Και καταλήγει η ανακοίνωση:
«Όσον αφορά τη δράση και τους αγώνες της ΠΝΟ υπογραμμίζουμε για πολλοστή φορά, ότι αυτοί πάντοτε κινούνται μέσα στα πλαίσια του δικαίου και των συνταγματικών κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Καταλήγοντας η διοίκηση επισημαίνει ότι δεν προτίθεται να συνεχίσει την πρακτική των ατέρμονων ανταλλαγών εξωδίκων και καλεί εκ νέου την διοίκηση της ΝΕΛ, οποιοδήποτε πρόβλημα έχει να το συζητήσει στο επίπεδο της διοίκησης της Ομοσπονδίας όπως εξάλλου μέχρι σήμερα έπραττε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ