
«Με νεώτερο εξώδικο που απέστειλε προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) η διοίκηση της ΠΝΟ καταρρίπτει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο και κατηγορηματικό τρόπο και με ακλόνητα νομικά επιχειρήματα τους όψιμους, αβάσιμους και αστήρικτους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο τελευταίο εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην Ομοσπονδία στις 26/5/2011» τονίζει στην ανακοίνωση που απέστειλε προς τον Τύπο η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση το δ.σ. υποστηρίζει ότι:
«Ειδικότερα, καταγγέλλεται η συμπεριφορά της ΝΕΛ ως εντονότατα αντιφατική, περιέχουσα λεκτικές υπερβολές και ψευδέστατους συκοφαντικούς ισχυρισμούς οι οποίοι συνοδεύονται από απαράδεκτες απειλές και εκβιασμούς σε βάρος των Μελών διοίκησης της ΠΝΟ.
Ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι στις 25/2/2011 η ΝΕΛ ανέλαβε ελεύθερα, ρητά και κατηγορηματικά και κατόπιν σχετικών διαπραγματεύσεων με την Ομοσπονδία τη δέσμευση να προσλάβει από 54 ναυτεργάτες σε κάθε ένα από τα πλοία της “Hercules” και “Olympus’ τότε “Ropax 1” και “Ropax 2”, δέσμευση την οποία και υλοποίησε σε σχέση με το πρώτο πλοίο όπως αδιαμφισβήτητα αποδεικνύεται και με το από 24/5/2011 έγγραφό της, έρχεται τώρα όψιμα και όλως αντιφατικά και αστήρικτα και ισχυρίζεται ψευδώς περί δήθεν εξαναγκασμού της από την πλευρά της ΠΝΟ.
Φτάνει δε στο ασύστολο και αχαρακτήριστο σημείο να ζητά από την Ομοσπονδία να της καταβάλει τους μισθούς του επιπλέον, δήθεν, ως άνω προσληφθέντος πληρώματος.
Αναφορικά με τους αστείους, αβάσιμους και κατάπτυστους ισχυρισμούς περί δήθεν οικονομικών ατασθαλιών και μεροληπτικής διάθεσης, η Ομοσπονδία προκαλεί την εταιρεία ΝΕΛ να εμφανίσει τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία που ισχυρίζεται ότι δήθεν διαθέτει, διαφορετικά είναι υπόλογη, κατά το νόμο, συκοφαντικής δυσφήμισης».
Και καταλήγει η ανακοίνωση:
«Όσον αφορά τη δράση και τους αγώνες της ΠΝΟ υπογραμμίζουμε για πολλοστή φορά, ότι αυτοί πάντοτε κινούνται μέσα στα πλαίσια του δικαίου και των συνταγματικών κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Καταλήγοντας η διοίκηση επισημαίνει ότι δεν προτίθεται να συνεχίσει την πρακτική των ατέρμονων ανταλλαγών εξωδίκων και καλεί εκ νέου την διοίκηση της ΝΕΛ, οποιοδήποτε πρόβλημα έχει να το συζητήσει στο επίπεδο της διοίκησης της Ομοσπονδίας όπως εξάλλου μέχρι σήμερα έπραττε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ