
«Με νεώτερο εξώδικο που απέστειλε προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) η διοίκηση της ΠΝΟ καταρρίπτει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο και κατηγορηματικό τρόπο και με ακλόνητα νομικά επιχειρήματα τους όψιμους, αβάσιμους και αστήρικτους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο τελευταίο εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην Ομοσπονδία στις 26/5/2011» τονίζει στην ανακοίνωση που απέστειλε προς τον Τύπο η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση το δ.σ. υποστηρίζει ότι:
«Ειδικότερα, καταγγέλλεται η συμπεριφορά της ΝΕΛ ως εντονότατα αντιφατική, περιέχουσα λεκτικές υπερβολές και ψευδέστατους συκοφαντικούς ισχυρισμούς οι οποίοι συνοδεύονται από απαράδεκτες απειλές και εκβιασμούς σε βάρος των Μελών διοίκησης της ΠΝΟ.
Ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι στις 25/2/2011 η ΝΕΛ ανέλαβε ελεύθερα, ρητά και κατηγορηματικά και κατόπιν σχετικών διαπραγματεύσεων με την Ομοσπονδία τη δέσμευση να προσλάβει από 54 ναυτεργάτες σε κάθε ένα από τα πλοία της “Hercules” και “Olympus’ τότε “Ropax 1” και “Ropax 2”, δέσμευση την οποία και υλοποίησε σε σχέση με το πρώτο πλοίο όπως αδιαμφισβήτητα αποδεικνύεται και με το από 24/5/2011 έγγραφό της, έρχεται τώρα όψιμα και όλως αντιφατικά και αστήρικτα και ισχυρίζεται ψευδώς περί δήθεν εξαναγκασμού της από την πλευρά της ΠΝΟ.
Φτάνει δε στο ασύστολο και αχαρακτήριστο σημείο να ζητά από την Ομοσπονδία να της καταβάλει τους μισθούς του επιπλέον, δήθεν, ως άνω προσληφθέντος πληρώματος.
Αναφορικά με τους αστείους, αβάσιμους και κατάπτυστους ισχυρισμούς περί δήθεν οικονομικών ατασθαλιών και μεροληπτικής διάθεσης, η Ομοσπονδία προκαλεί την εταιρεία ΝΕΛ να εμφανίσει τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία που ισχυρίζεται ότι δήθεν διαθέτει, διαφορετικά είναι υπόλογη, κατά το νόμο, συκοφαντικής δυσφήμισης».
Και καταλήγει η ανακοίνωση:
«Όσον αφορά τη δράση και τους αγώνες της ΠΝΟ υπογραμμίζουμε για πολλοστή φορά, ότι αυτοί πάντοτε κινούνται μέσα στα πλαίσια του δικαίου και των συνταγματικών κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Καταλήγοντας η διοίκηση επισημαίνει ότι δεν προτίθεται να συνεχίσει την πρακτική των ατέρμονων ανταλλαγών εξωδίκων και καλεί εκ νέου την διοίκηση της ΝΕΛ, οποιοδήποτε πρόβλημα έχει να το συζητήσει στο επίπεδο της διοίκησης της Ομοσπονδίας όπως εξάλλου μέχρι σήμερα έπραττε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ