
Ο υπεύθυνος του τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση :
«Πρωτόγνωρες παλαιοκομματικές μέθοδοι αναβιώνουν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και διοίκησης.
Συγκεκριμένα, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου παύει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, ωστόσο, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους. Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους.
Ζητάμε, λοιπόν, άμεσα από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να διακόψει –έστω για λίγο- τις τουριστικές της δραστηριότητες και να μεριμνήσει για αυτό το σοβαρότατο ζήτημα.
Άλλωστε οι ανάγκες των ασφαλισμένων και η έννοια της αξιοκρατίας δε μπορούν –και δεν πρέπει- να είναι πράσινου χρώματος».
Η ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο κ. Πλακιωτάκης είναι η εξής:
«Επιλεκτική διακοπή των συμβάσεων έργων ιατρών του Οίκου Ναύτου.
Κύριε υπουργέ,
Ο Οίκος Ναύτου με τα 85 παραρτήματά του σε όλη την Επικράτεια εξυπηρετεί πάνω από 220.000 δικαιούχους. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, επί Κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας, έχουν γίνει από την προηγούμενη διοίκηση αξιοπρόσεκτες προσπάθειες εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης του Οίκου Ναύτου, με αποτέλεσμα τη συνεχώς βελτιούμενη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Στο δυναμικό του φορέα εντάσσονται εκτός από τους μόνιμους ιατρούς, ιατροί με συμβάσεις έργου, οι οποίες ανανεώνονται κάθε χρόνο. Ωστόσο, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου διακόπτει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, όμως, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους.
Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους, οι οποίοι, ήδη, αντιδρούν.
Άλλωστε τα οικονομική οφέλη από αυτή την προοπτική, είναι ανύπαρκτα, αναλογιζόμενοι ότι οι ασφαλισμένοι επιλέγουν ελεύθερα τον ιατρό τους. Παράλληλα μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των μονίμων ιατρών, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμη και η επαρκής εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
– Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι συμβάσεις έργου, οι οποίες διακόπτονται;
– Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των μονίμων ιατρών;
– Έχετε σκοπό να καταργήσετε την ελεύθερη επιλογή ιατρών από τους ασφα- λισμένους;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ