
Ο υπεύθυνος του τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση :
«Πρωτόγνωρες παλαιοκομματικές μέθοδοι αναβιώνουν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και διοίκησης.
Συγκεκριμένα, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου παύει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, ωστόσο, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους. Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους.
Ζητάμε, λοιπόν, άμεσα από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να διακόψει –έστω για λίγο- τις τουριστικές της δραστηριότητες και να μεριμνήσει για αυτό το σοβαρότατο ζήτημα.
Άλλωστε οι ανάγκες των ασφαλισμένων και η έννοια της αξιοκρατίας δε μπορούν –και δεν πρέπει- να είναι πράσινου χρώματος».
Η ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο κ. Πλακιωτάκης είναι η εξής:
«Επιλεκτική διακοπή των συμβάσεων έργων ιατρών του Οίκου Ναύτου.
Κύριε υπουργέ,
Ο Οίκος Ναύτου με τα 85 παραρτήματά του σε όλη την Επικράτεια εξυπηρετεί πάνω από 220.000 δικαιούχους. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, επί Κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας, έχουν γίνει από την προηγούμενη διοίκηση αξιοπρόσεκτες προσπάθειες εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης του Οίκου Ναύτου, με αποτέλεσμα τη συνεχώς βελτιούμενη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Στο δυναμικό του φορέα εντάσσονται εκτός από τους μόνιμους ιατρούς, ιατροί με συμβάσεις έργου, οι οποίες ανανεώνονται κάθε χρόνο. Ωστόσο, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου διακόπτει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, όμως, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους.
Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους, οι οποίοι, ήδη, αντιδρούν.
Άλλωστε τα οικονομική οφέλη από αυτή την προοπτική, είναι ανύπαρκτα, αναλογιζόμενοι ότι οι ασφαλισμένοι επιλέγουν ελεύθερα τον ιατρό τους. Παράλληλα μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των μονίμων ιατρών, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμη και η επαρκής εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
– Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι συμβάσεις έργου, οι οποίες διακόπτονται;
– Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των μονίμων ιατρών;
– Έχετε σκοπό να καταργήσετε την ελεύθερη επιλογή ιατρών από τους ασφα- λισμένους;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ