
Ο υπεύθυνος του τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση :
«Πρωτόγνωρες παλαιοκομματικές μέθοδοι αναβιώνουν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και διοίκησης.
Συγκεκριμένα, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου παύει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, ωστόσο, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους. Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους.
Ζητάμε, λοιπόν, άμεσα από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να διακόψει –έστω για λίγο- τις τουριστικές της δραστηριότητες και να μεριμνήσει για αυτό το σοβαρότατο ζήτημα.
Άλλωστε οι ανάγκες των ασφαλισμένων και η έννοια της αξιοκρατίας δε μπορούν –και δεν πρέπει- να είναι πράσινου χρώματος».
Η ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο κ. Πλακιωτάκης είναι η εξής:
«Επιλεκτική διακοπή των συμβάσεων έργων ιατρών του Οίκου Ναύτου.
Κύριε υπουργέ,
Ο Οίκος Ναύτου με τα 85 παραρτήματά του σε όλη την Επικράτεια εξυπηρετεί πάνω από 220.000 δικαιούχους. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, επί Κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας, έχουν γίνει από την προηγούμενη διοίκηση αξιοπρόσεκτες προσπάθειες εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης του Οίκου Ναύτου, με αποτέλεσμα τη συνεχώς βελτιούμενη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Στο δυναμικό του φορέα εντάσσονται εκτός από τους μόνιμους ιατρούς, ιατροί με συμβάσεις έργου, οι οποίες ανανεώνονται κάθε χρόνο. Ωστόσο, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου διακόπτει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, όμως, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους.
Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους, οι οποίοι, ήδη, αντιδρούν.
Άλλωστε τα οικονομική οφέλη από αυτή την προοπτική, είναι ανύπαρκτα, αναλογιζόμενοι ότι οι ασφαλισμένοι επιλέγουν ελεύθερα τον ιατρό τους. Παράλληλα μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των μονίμων ιατρών, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμη και η επαρκής εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
– Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι συμβάσεις έργου, οι οποίες διακόπτονται;
– Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των μονίμων ιατρών;
– Έχετε σκοπό να καταργήσετε την ελεύθερη επιλογή ιατρών από τους ασφα- λισμένους;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…

Τη χρηματοδότηση της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου συστήματος γεωεντοπισμού για όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες αναλαμβάνει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του…

Αλλαγές στην ηγεσία του φορέα εκπροσώπησης των Ευρωπαίων Εφοπλιστών, της ECSA θα υπάρξουν από την 1η Ιανουαρίου 2026, με έντονο το ελληνικό «χρώμα». Συγκεκριμένα,…

Σε μία από τις σημαντικότερες κινήσεις εξωστρέφειας στην ιστορία της, η Sembcorp ανακοίνωσε την εξαγορά της αυστραλιανής Alinta Energy έναντι Enterprise $4,32 δισ., σύμφωνα…

Η ταχεία πρόοδος των ψηφιακών τεχνολογιών και της τηλεμετρίας εισάγει μια νέα εποχή για την κλάση πλοίων, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο ασφαλείς, «έξυπνες»…

Ξεκινούν οι πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου, συνολικού ύψους 22.160.000 ευρώ, για κατοίκους και επιχειρήσεις νησιών, μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων και την εκκαθάριση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ