Page 33 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2022
P. 33

ΝΑΥΤΙΛΙΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ



 όλο και περισσότερο στην αξιο-  των συμβατικών και των εναλ-  υλικοτεχνική υποστήριξη, καθώς
 λόγηση των υποψήφιων εναλλα-  λακτικών καυσίμων, ώστε αυτά   και το ρυθμιστικό πλαίσιο.
 κτικών καύσιμων, όπως τα βιο-  να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.   Παραδείγματος χάριν, το υγρο-
 καύσιμα, η «πράσινη» μεθανόλη,   Πρακτικά, δεν είμαστε σε θέση   ποιημένο φυσικό αέριο (LNG)
 η «πράσινη» αμμωνία, το «πρά-  να προβλέψουμε ποιο καύσιμο   θεωρείται καύσιμο μετάβασης,
 σινo» υδρογόνο κ.ά. Η ναυτιλία   ή τεχνολογία πρόωσης θα είναι   καθώς δεν αποτελεί καύσιμο
 επιθυμεί να υιοθετηθούν λύσεις   η επικρατέστερη λύση του «γρί-  μηδενικών εκπομπών αερίων
 ρεαλιστικές και βιώσιμες.   φου» για την απανθρακοποίηση   του θερμοκηπίου. Η αμμωνία,
 Οι εμπλεκόμενοι φορείς καλού-  της ναυτιλίας. Είναι πιθανό να   επί  του παρόντος, δεν είναι
 νται να λύσουν ένα περίπλοκο   οδηγούμαστε σε ένα μέλλον   απόλυτα ασφαλής και μπορεί να
 πρόβλημα, που αφορά τη διαθε-  πολλαπλών λύσεων που, ανά-  θέσει σε κίνδυνο το πλήρωμα.   JOIN THE
 σιμότητα και την επάρκεια των   λογα με τις λειτουργικές ανά-  Παραμένει, λοιπόν,  άγνωστο
 νέων εναλλακτικών καυσίμων σε   γκες του πλοίου, θα επιλέγεται   ποιο εναλλακτικό καύσιμο θα
 παγκόσμιο επίπεδο, την ασφά-  η καταλληλότερη. Η απάντηση,   κυριαρχήσει στο απώτερο μέλ-  REVHULLUTION
 λεια αυτών και τη βιωσιμότητά   λοιπόν, δεν είναι εύκολη και   λον και αν θα είναι ένα ή περισ-
 τους για ναυτιλιακή χρήση. Εξί-  σίγουρα δεν είναι μονοδιάστατη.   σότερα.
 σου σημαντικό είναι να μειωθεί   Υπάρχουν πολλές προκλήσεις,   Το γεγονός αυτό αποτελεί τη
 και η διαφορά κόστους μεταξύ   που αφορούν τεχνικά ζητήματα,   σημαντικότερη ίσως πρόκληση   Jotun Hull Skating Solutions
 την  οποία  αντιμετωπίζει  ο
 τομέας μας σήμερα. Πρόκειται   Always clean hull – For the most challenging operations
 για βασικό παράγοντα που ανα-
 στέλλει τις επενδύσεις στη ναυ-
 τιλία. Η πρόταση της ΕΕΕ και
 H ναυτιλία   της ECSA στους Ευρωπαίους
 συνιστά   συννομοθέτες να δημιουργηθεί
 έναν τομέα   ένα ειδικό Ταμείο για τη ναυτι-
 παγκόσμιας   λία από τα έσοδα του EU ETS,
 εμβέλειας,   το Ocean Fund, για την Έρευνα
 ο οποίος   και Ανάπτυξη των νέων εναλ-
 χρειάζεται   λακτικών καυσίμων, εξυπηρετεί
 λύσεις σε   κυρίως αυτόν τον σκοπό.
 διεθνές  Τέλος, όσον αφορά τον βασικό
 επίπεδο.  ρόλο που έχουν οι προμηθευτές
 καυσίμων και οι κατασκευαστές
 μηχανών για την απανθρακο-
 ποίηση του τομέα, είναι προφα-
 νές ότι θα πρέπει σύντομα να
 υπάρχουν απτά αποτελέσματα
 από μέρους τους. Στο πλαίσιο
 αυτό και σχετικά με την πρό-
 ταση του ευρωπαϊκού κανονι-
 σμού FuelEU Maritime, η ΕΕΕ   The HullSkater is a revolutionary onboard solution specially developed for
 και η ECSA επικοινωνούν στους
 Ευρωπαίους συννομοθέτες πως   proactive cleaning. Together with the premium antifouling SeaQuantum Skate, Jotun Hull
 είναι υψίστης σημασίας να δια-  Skating Solutions will maintain a clean hull, even in the most challenging operations.
 σφαλιστεί ότι θα υιοθετηθεί μια
 προσέγγιση  επιμερισμού της
 ευθύνης (shared responsibility)   Operational needs arising from a dynamic market in combination with challenging environmental conditions
 μεταξύ προμηθευτών ναυτιλια-  increase the risk of fouling. The end-result being increased fuel cost and Green House Gas emissions. To combat
 κών καυσίμων και ναυτιλιακών   fouling, Jotun Hull Skating Solutions is engineered to keep the hull fouling-free at all times. This groundbreaking
 εταιρειών. Οι προμηθευτές καυ-  approach is now in the final verification stage, in collaboration with leading industry partners.
 σίμων θα πρέπει διά νόμου να
 εξασφαλίσουν ότι τα συμμορ-
 φούμενα με τον εν λόγω κανο-
 νισμό ναυτιλιακά καύσιμα θα
 είναι διαθέσιμα, σε επάρκεια και
 ασφαλή στους λιμένες της ΕΕ.

                                                            Read more about Hull Skating Solutions on jointherevhullution.com
 32
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38