Page 46 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 46

ΕΝ ΠΛΩ



          οποίες έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την τόσο   απαιτήσεις για τη χορήγηση βίζας E-7 σε αλλοδα-
          αναγκαία παγκόσμια δυναμικότητα ανακύκλωσης σε   πούς εργαζομένους. Το επιχείρημά τους ήταν ότι η
          ναυπηγεία που συμμορφώνονται με τις προδιαγρα-  αύξηση των αλλοδαπών εργαζομένων στα ναυπη-
          φές, καταλήγει η ανακοίνωση της BIMCO.    γεία της Νότιας Κορέας θα αύξανε τα ατυχήματα,
                                                    λόγω της μη καλής επικοινωνίας μεταξύ των εργα-
          ΤΆ ΝΆΥΠΗΓΕΙΆ ΤΗΣ ΝΟΤΙΆΣ ΚΟΡΕΆΣ            ζομένων, απόρροια των γλωσσικών διαφορών.
          ΆΝΤΙΜΕΤΩΠΆ ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΡΓΆΤΙΚΟΥ         Από την άλλη, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, οι
          ΔΥΝΆΜΙΚΟΥ                                 νέοι Νοτιοκορεάτες που εισέρχονται στην αγορά
          Σημαντική παραμένει για τα νοτιοκορεατικά ναυπη-  εργασίας είναι απρόθυμοι να εργαστούν στα εγχώ-
          γεία η πρόκληση της εξεύρεσης και της διατήρησης   ρια ναυπηγεία, ενώ οι πιο πεπειραμένοι αδυνατούν
          ανθρώπινου δυναμικού, τη στιγμή μάλιστα που η   να επιστρέψουν στο επάγγελμα μετά τη μεγάλη
          ζήτηση για ναυπήγηση πλοίων είναι μεγάλη.  κρίση του 2016.
          Σύμφωνα με δημοσίευμα των Korea Times, τον
          περασμένο Απρίλιο επτά Ταϊλανδοί υπήκοοι που  ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΓΆΔΕΣ Η ΆΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ
          κατείχαν βίζα Ε-7 εξαφανίστηκαν από το ναυπηγείο  ΥΠΕΡΆΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ GATIK
          της HD Hyundai Heavy Industries (HHI) στο Ουλ-  Σε  νέες περιπέτειες εισέρχεται η Gatik Ship
          σάν, μόλις μία εβδομάδα αφότου άρχισαν να εργά-  Management, η οποία μετά τον πόλεμο που κήρυξε
          ζονται ως προσωρινοί υπάλληλοι για την εταιρεία.   η Ρωσία στην Ουκρανία έχει καταστεί ένας εκ των



































          Δύο άλλοι Ταϊλανδοί κάτοχοι βίζας Ε-7, οι οποίοι   κορυφαίων μεταφορέων ρωσικού πετρελαίου. Ειδι-
          είχαν προσληφθεί από τον νοτιοκορεατικό όμιλο,   κότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, o
          εξαφανίστηκαν επίσης εκείνη την περίοδο.  βρετανικός νηογνώμονας Lloyd’s Register απέ-
          Τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο, τριάντα   συρε την πιστοποίηση που παρέχει σε 21 πλοία της.
          Βιετναμέζοι υπήκοοι κάτοχοι βίζας E-7 είχαν εξαφα-  Πρόκειται για ένα ακόμη χτύπημα για την Gatik, η
          νιστεί από ναυπηγείο της HHI, ενώ λίγοι επανεμφα-  οποία πρόσφατα αναγκάστηκε να προβεί σε αλλαγή
          νίστηκαν. Σωματεία εργαζομένων της HHI ανέφεραν   σημαίας 36 πλοίων της, μέχρι πρότινος νηολογη-
          τις κακές συνθήκες εργασίας και τις χαμηλές απο-  μένων στο St. Kitts & Nevis International Ship
          λαβές ως κύριους λόγους γι’ αυτή την εξέλιξη. Από   Registry.
          την άλλη, στελέχη του νοτιοκορεατικού ναυπηγείου   Σε email που απέστειλε ο LR στο Reuters τονίζει
          αποδίδουν το γεγονός σε προσωπικά θέματα των   ότι ο νηογνώμονας θα προβεί στις απαραίτητες
          εργαζομένων και όχι στις συνθήκες εργασίας.  ενέργειες για τη συμμόρφωση με τις κυρώσεις που
          Τον περασμένο χρόνο, σωματεία εργαζομένων   έχουν επιβληθεί με επίκεντρο τη μεταφορά ρωσικού
          στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εναντιώθηκαν   πετρελαίου. «Όπου μπορεί να υποστηριχθεί με απο-
          στην απόφαση της κυβέρνησης να χαλαρώσει τις   δείξεις, αποσύρουμε την ταξινόμηση και τις υπηρε-


         46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51