
Η Ινδία έχει θέσει ψηλά τον πήχη, στοχεύοντας να εγκαθιδρυθεί ως μια υπολογίσιμη «δύναμη» στον κλάδο του ναυπηγικού τομέα. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, η Ινδία επιθυμεί να συγκαταλέγεται μεταξύ των δέκα κορυφαίων ναυπηγικών χωρών στον κόσμο έως το 2030 και στις πέντε κορυφαίες έως το 2047.
Υπό αυτό το πλαίσιο, η HD Hyundai ανακοίνωσε την υπογραφή αποκλειστικού μνημονίου συνεργασίας (MoU) με τους φορείς εξουσίας της επαρχίας Ταμίλ Ναντού για την κατασκευή νέας ναυπηγικής μονάδας στη νότια Ινδία, σύμφωνα με το BusinessKorea.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η επένδυση –η οποία ενδέχεται να πραγματοποιηθεί στην περιοχή Thoothukudi– εκτιμάται ότι μπορεί να ανέλθει στα $2 δισ., με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου ναυπηγείου της χώρας.
Το φιλόδοξο σχέδιο της Ινδίας για την «αναρρίχηση» μεταξύ των κορυφαίων ναυπηγικών χωρών του κόσμου περιλαμβάνει την αύξηση της εγχώριας ναυπηγικής δυναμικότητας σε τουλάχιστον 500.000 GT ετησίως και την επέκταση του τρέχοντος στόλου των 1.500 εμπορικών πλοίων σε 2.500 πλοία. Η δημιουργία νέων υποδομών κρίνεται αναγκαία, καθώς το 46% του ινδικού εμπορικού στόλου υπερβαίνει τα 20 έτη, ενώ τα υφιστάμενα ναυπηγεία αδυνατούν τεχνικά να εξυπηρετήσουν πλοία μήκους άνω των 250 μ.
Τέλος, είναι άξιο αναφοράς πως το γεγονός ότι τα κινεζικά ναυπηγεία δεν μπορούν να εισέλθουν στην ινδική αγορά λόγω των εμπορικών συγκρούσεων μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας αναφέρεται ως ένας από τους λόγους για τους οποίους η HD Hyundai αποφάσισε να προχωρήσει στην εν λόγω επένδυση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν προκαλέσει σημάδια αισιοδοξίας στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…

Συνεχίζονται οι διερευνητικές επαφές για την ιδιωτικοποίηση της νοτιοκορεατικής HMM, σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποτυχία των προηγούμενων προσπαθειών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της χώρας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ