
Η κοινοπραξία των IMM Private Equity και IMM Investment επιδιώκουν την πώληση της Hyundai LNG Shipping στον ινδονησιακό όμιλο Sinar Mas. Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο εάν η πώληση της Hyundai LNG Shipping σε ξένο σχήμα είναι εφικτή, καθώς η εταιρεία διαχειρίζεται τη μεταφορά ενός μεγάλου όγκου υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως φορτίου εθνικής στρατηγικής σημασίας. Ορισμένες φωνές υποστηρίζουν ότι, ακόμη και αν η κυβέρνηση εμποδίσει την πώληση στην Sinar Mas, θα πρέπει να προκριθούν άμεσα εναλλακτικές για τη μεταβίβαση της εταιρείας καθώς, όσο δεν βρίσκεται νέος επενδυτής, η ανταγωνιστικότητα της Hyundai LNG Shipping συρρικνώνεται.
Υπενθυμίζεται ότι το 2023, ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες έδειξαν ενδιαφέρον για την Hyundai LNG Shipping, αλλά η συναλλαγή δεν προχώρησε, καθώς η κυβέρνηση εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την πώληση σε ξένες εταιρείες. Αντ’ αυτού, η HMM συμμετείχε στον αγώνα για την εξαγορά, χωρίς όμως να προχωρήσει το deal.
Σύμφωνα με νοτιοκορεατικά ΜΜΕ, η κοινοπραξία θα υπογράψει συμφωνία αγοράς μετοχών (SPA) στις 26 Νοεμβρίου για την πώληση του συνόλου του μεριδίου της (100%) της Hyundai LNG Shipping στην Sinar Mas. Η τιμή πώλησης είναι περίπου 400 δισεκατομμύρια γουόν, με βάση την αξία των ιδίων κεφαλαίων. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η συμμετοχή επιπλέον υποψηφίων για την εξαγορά παραμένει ανοιχτή.
Η IMM Consortium απέκτησε το πρώην τμήμα LNG της HMM το 2014 έναντι 1,03 τρισεκατομμυρίων γουόν (περίπου 710 εκατομμύρια δολάρια) μέσω αποσχίσεως. Έκτοτε, όμως προσπάθησε να πραγματοποιήσει δύο πωλήσεις το 2021 και το 2023, αλλά δεν κατάφερε να βρει σαφή αγοραστή. Εάν η πώληση αυτή ολοκληρωθεί, η IMM Consortium εκτιμάται ότι θα ανακτήσει το κεφάλαιό της μετά από 11 χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η Dangote, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, προχώρησε σε συμφωνία με τη Honeywell, η οποία θα υποστηρίξει τον στόχο του νιγηριανού κολοσσού για αύξηση…

Την Τρίτη 25/11/2025, κατά τη Γενική Συνέλευση πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη των νέων αντιπροέδρων της HEMEXPO. Στις τέσσερις θέσεις των Αντιπροέδρων εξελέγησαν οι…

Η αξιοποίηση της απορριπτόμενης θερμότητας για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μπαίνει σε νέα εποχή, καθώς η τεχνολογία Organic Rankine Cycle (ORC) φέρνει πλέον τη δυνατότητα…

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 24ο NAVIGATOR 2025 – The Shipping Decision Makers Forum, συγκεντρώνοντας 670 κορυφαία στελέχη της ναυτιλιακής κοινότητας από 361 εταιρείες,…

«Είναι τιμή για εμάς να είμαστε υποψήφιοι στην Κατηγορία Α του ΙΜΟ και να ζητούμε την ψήφο σας. Οι Έλληνες είμαστε άνθρωποι της θάλασσας.…

Την κοινωνική συμφωνία για την ενίσχυση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας που υπεγράφη μεταξύ της κυβέρνησης και των εθνικών κοινωνικών εταίρων για την ενίσχυση των…

Η κυβέρνηση της Τανζανίας ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής του νέου λιμένα Bagamoyo τον Δεκέμβριο, σηματοδοτώντας την ενεργοποίηση ενός έργου που είχε παραμείνει σε εκκρεμότητα…

Ανάκαμψη καταγράφει το διά θαλάσσης εμπόριο λιπασμάτων από το χαμηλό πολλών ετών των περίπου 170 εκατ. τόνων το 2022, λόγω των ρεκόρ υψηλών τιμών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ