
Ευνοημένο από τα πρόσφατα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε κινεζικά πλοία αναδείχθηκε το νηολόγιο της Σιγκαπούρης.
Συγκεκριμένα, τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νηολόγιο της Σιγκαπούρης ενισχύθηκε με 94 πλοία, χωρητικότητας 8 εκατ. gt, καθώς πολλοί ήταν οι πλοιοκτήτες που αναζητούσαν τη μείωση της έκθεσής τους στα λιμενικά τέλη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Seaspan, η οποία από τον Ιούλιο μετέφερε από το νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ στο νηολόγιο της Σιγκαπούρης περίπου τα μισά πλοία του στόλου της, που ξεπερνά τα 220 πλοία. Την ίδια ώρα, η Pacific Basin, εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ, νηολόγησε τον μισό της στόλο στη Σιγκαπούρη προκειμένου να αποφύγει τα κόστη των αμερικανικών τελών.
Συνολικά, ο στόλος με σημαία Σιγκαπούρης απαρτίζεται πλέον από 4.230 πλοία, ενώ από την αρχή του 2025 ο συγκεκριμένος στόλος καταγράφει άνοδο 19 εκατ. gt, όταν συνολικά το 2024 αυξήθηκε κατά 8,5 εκατ. GT, σύμφωνα με δεδομένα της Ναυτιλιακής και Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης (MPA).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ