
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL) στην Ινδία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της CMA CGM, η στρατηγική αυτή κίνηση καθιστά τον όμιλο τον πρώτο μεγάλης κλίμακας που τοποθετεί παραγγελία για πλοία κατανάλωσης LNG σε ινδικό ναυπηγείο. Είναι άξιο αναφοράς ότι και τα έξι θα φέρουν την ινδική σημαία.
Τα εν λόγω νεότευκτα, μεταφορικής ικανότητας 1.700 TEUs έκαστο, ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική της εταιρείας για βιωσιμότητα, με μακροπρόθεσμο στόχο την ολική αποανθρακοποίηση του ομίλου μέχρι το 2050. Το συγκεκριμένο έργο στο ναυπηγείο Cochin θα δρομολογηθεί επίσης με την τεχνική συνεργασία του νοτιοκορεατικού ομίλου HD Hyundai Heavy Industries.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμευσης της CMA CGM για την υποστήριξη της Ινδίας, στην προσπάθεια (ανα)γέννησης της ναυτιλιακής της βιομηχανίας. Σημειώνεται ότι ο εν λόγω όμιλος έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις σε πλήθος δραστηριοτήτων εντός της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας. Μάλιστα, η CMA CGM θα επανατοποθετήσει στο ινδικό νηολόγιο τέσσερα πλοία το 2025 και στοχεύει στην πρόσληψη 1.000 Ινδών ναυτικών μέχρι το τέλος του έτους. Το 2026, η CMA CGM σχεδιάζει να προσλάβει επιπλέον 500 Ινδούς ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ