
Καθώς το LNG κερδίζει συνεχώς έδαφος ως εναλλακτικό καύσιμο για την πρόωση των πλοίων, η ανάπτυξη ολοκληρωμένων υπηρεσιών LNG bunkering τοποθετείται ψηλά στην ατζέντα των κορυφαίων λιμένων παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο αυτό, μια τριμερής συνεργασία επιδιώκει την ένταξη του νοτιοκορεατικού λιμένα Yeosu Gwangyang στον χάρτη του LNG bunkering. Ειδικότερα, η Posco International υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την Posco Flow και τη Λιμενική Αρχή του Yeosu Gwangyang για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος ανεφοδιασμού πλοίων με LNG στον λιμένα.
Βάσει της συμφωνίας, η Posco International θα αξιοποιήσει τις δεξαμενές αποθήκευσης και την προβλήτα ανεφοδιασμού πλοίων στον τερματικό σταθμό Gwangyang LNG Terminal 2, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026. Η Λιμενική Αρχή του Yeosu Gwangyang θα διαχειρίζεται τις επιθεωρήσεις ασφαλείας και το ρυθμιστικό πλαίσιο, ενώ η Posco Flow θα διαχειρίζεται ένα νεότευκτο πλοίο ανεφοδιασμού LNG, μεταφορικής ικανότητας 12.500 κ.μ., το οποίο θα παραδοθεί το 2027.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο λιμένας Yeosu Gwangyang διαχειρίζεται περίπου 65.000 προσεγγίσεις πλοίων ετησίως και διακινεί 213 εκατ. τόνους φορτίων. Ως βασικός κόμβος στις γραμμές Ασίας-Ειρηνικού, έχει ήδη προσελκύσει ζήτηση για υπηρεσίες ανεφοδιασμού από κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τον Ντόναλντ Τραμπ να έχει διαμηνύσει επανειλημμένως την πρόθεσή του να αξιοποιήσει τους υδρογονάνθρακες των ΗΠΑ, ενεργειακοί κολοσσοί της Ευρώπης φαίνεται να «ποντάρουν»…
Τα LNG carriers κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα, με την ανάγκη μείωσης εκπομπών να διαμορφώνει τις τεχνολογικές επιλογές του μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, η Everllence…
Αναρτήθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, με την οποία το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχωρά σε ένα νέο πλαίσιο για…
Ο ABS παρουσίασε στην Ελλάδα το ABS Wavesight Advantage. Πρόκειται για μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη λειτουργία των…
Το δημοτικό συμβούλιο του Sauda στη Νορβηγία ενέκρινε το χωροταξικό σχέδιο για το έργο Iverson, ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής αμμωνίας από ανανεώσιμες πηγές που…
Τα bulk carriers τύπου Kamsarmax, δεδομένης της χωρητικότητάς τους, που διαμορφώνεται στα 80.000 έως 85.000 dwt, χαρακτηρίζονται από επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς προσεγγίζουν έναν μεγάλο…
Η αγορά των crude tankers σημείωσε ένα εντυπωσιακό ράλι τον Σεπτέμβριο, με τους ναύλους να «εκτοξεύονται» στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Η άνοδος…
Σε νέα φάση κλιμάκωσης εισέρχεται η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, με τις διά θαλάσσης αποστολές σιδηρομεταλλεύματος να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ