
Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui OSK Lines (MOL) «ρίχνει δίχτυα» στη ναυπηγική βιομηχανία της Ινδίας, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικονομία, που φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τον ρόλο της στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα.
Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε ο εκτελεστικός διευθυντής της MOL (India) στην περιοχή της Νότιας Ασίας/Μέσης Ανατολής, Anand Jayaraman, η MOL βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το Νέο Δελχί για τη ναυπήγηση πλοίων στην Ινδία, στο πλαίσιο της εθνικής ναυπηγικής στρατηγικής «Make in India». Σύντομα, μάλιστα, η MOL India πρόκειται να τοποθετήσει παραγγελία για νεότευκτα MR tankers στο ινδικό ναυπηγείο Cochin Shipyard.
«Ευθυγραμμιζόμαστε πλήρως με τους στόχους της κυβέρνησης της Ινδίας και επιδιώκουμε τη συνεργασία στη ναυπηγική βιομηχανία, έναν κλάδο υψηλής έντασης κεφαλαίου», τόνισε ο Jayaraman.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Νέο Δελχί «ποντάρει» στην τεχνογνωσία της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ναυπηγικού και ναυπηγοεπισκευαστικού cluster. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση της Ινδίας θα παρέχει διάφορα κίνητρα στα εγχώρια ναυπηγεία έως το 2035, προκειμένου να αυξήσει το μερίδιό της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, που επί του παρόντος περιορίζεται στο 1%
Πέραν της ενδεχόμενης συνεργασίας στο πεδίο των ναυπηγήσεων, η ιαπωνική εταιρεία επιδιώκει να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους της ινδικής οικονομίας. Ενδεικτικά, στα σκαριά βρίσκεται η είσοδος της MOL India στον κλάδο των σιδηροδρομικών μεταφορών και των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας της Ινδίας, ενώ εξετάζονται και επενδύσεις σε ορισμένες startups της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ