
Η στρατιωτική κινητικότητα, όπως και οι εμπορευματικές μεταφορές, εξαρτάται από διεθνείς διαδρόμους υψηλών επιδόσεων, που διευκολύνουν τα μεγαλύτερα και βαρύτερα τρένα.
Όπως και στις εμπορευματικές μεταφορές, τα εθνικά εμπόδια και οι διοικητικές επιβαρύνσεις αποτελούν πονοκέφαλο για την αποτελεσματική στρατιωτική κινητικότητα. Συνεπώς, οι ανάγκες υποδομής των εμπορευματικών και των στρατιωτικών μεταφορών ευθυγραμμίζονται. Αυτό ήταν το κύριο συμπέρασμα από την ετήσια εκδήλωση της European Rail Freight Association (ERFA) στις 24 Ιουνίου στις Βρυξέλλες, όπου εκπρόσωποι του στρατού και της βιομηχανίας, καθώς και η νέα εκτελεστική διευθύντρια του European Union Agency for Railways (ERA), Oana Gherghinescu, συζήτησαν για το τι χρειάζεται ο σιδηρόδρομος προκειμένου να είναι έτοιμος για έναν κόσμο που αλλάζει.
Οι κοινές αυτές ανάγκες αυξάνουν σημαντικά την πίεση στους policymakers να κινηθούν προς έναν ολοένα πιο ολοκληρωμένο και λιγότερο γραφειοκρατικό Ενιαίο Ευρωπαϊκό Σιδηροδρομικό Χώρο, με υποδομές υψηλών επιδόσεων και ένα σταθερό τεχνολογικό πλαίσιο. Οι σημερινές προκλήσεις για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές αφορούν και τη στρατιωτική κινητικότητα, εισάγοντας έτσι μια νέα διάσταση στην ευρωπαϊκή σιδηροδρομική πολιτική.
Στην εκδήλωση επισημάνθηκε ακόμη η ανάγκη για μείωση των χρόνων μεταφοράς για εύκολες διαδικασίες στα εθνικά σύνορα. Συνεπώς, τα κράτη-μέλη πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη ενός πραγματικά εναρμονισμένου και διαλειτουργικού σιδηροδρομικού συστήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την ενεργειακή θωράκιση της Ευρώπης, ένεκα της ρωσικής «απεξάρτησης», η Γερμανία επιταχύνει τις διαδικασίες στις υποδομές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ