
Συμφωνητικό για τη συγχώνευσή τους μέσω της ανταλλαγής μετοχών υπέγραψαν οι CMB.TECH NV και Golden Ocean Group.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι μέτοχοι της Golden Ocean Group θα λάβουν 0,95 μετοχές της CMB.TECH NV για κάθε μετοχή που κατέχουν. To συμφωνητικό εγκρίθηκε ομόφωνα από το Εποπτικό Συμβούλιο της CMB.TECH και από το Διοικητικό Συμβούλιο της Golden Ocean, συμπεριλαμβανομένης της ειδικής επιτροπής συναλλαγών.
Η συναλλαγή ορίζει ουσιαστικά ότι η Golden Ocean θα συγχωνευτεί διά απορροφήσεως με τη CMB.TECH Bermuda Ltd., θυγατρική που ανήκει εξ ολοκλήρου στην CMB.TECH. Οι υφιστάμενες μετοχές της Golden Ocean, οι οποίες δεν ανήκουν (άμεσα ή έμμεσα) στην CMB.TECH, θα ακυρωθούν και τελικά θα ανταλλαχθούν με νεοεκδιδόμενες μετοχές της CMB.TECH με αναλογία ανταλλαγής 0,95 μετοχές της CMB.TECH για κάθε μετοχή της Golden Ocean, με την επιφύλαξη των συνήθων προσαρμογών, μεταξύ άλλων για να αντικατοπτρίζουν τις επαναγορές μετοχών, τις εκδόσεις μετοχών ή/και τις διανομές μερισμάτων που μπορεί να πραγματοποιηθούν πριν από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης.
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, θα εκδοθούν 95.952.934 νέες μετοχές της CMB.TECH. Οι μέτοχοι της CMB.TECH θα κατέχουν περίπου το 70% του συνολικού εκδομένου μετοχικού κεφαλαίου της συνδυασμένης εταιρείας (ή 67% εξαιρουμένων των ιδίων μετοχών) και οι μέτοχοι της Golden Ocean θα κατέχουν περίπου το 30%. Η συμφωνία θα δημιουργήσει έναν από τους μεγαλύτερους εισηγμένους διαφοροποιημένους ναυτιλιακούς ομίλους με στόλο μεγαλύτερο των 250 πλοίων.
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η Golden Ocean θα διαγραφεί από το NASDAQ και το Euronext Oslo Børs. Η CMB.TECH θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και στο Euronext Βρυξελλών και θα επιδιώξει δευτερογενή εισαγωγή στο Euronext Oslo Børs.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προηγμένη τεχνολογία Voyage Optimisation της Ascenz Marorka, μέλους του Ομίλου GTT, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης και απoανθρακοποίησης του στόλου της…
Καθώς η Κίνα εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων (FDI), ο ενεργειακός κολοσσός ExxonMobil εδραιώνει τη θέση του στη δεύτερη…
Υψηλό ενός μήνα «χτύπησαν» πρόσφατα οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας, ενισχυμένες από την κατακόρυφη άνοδο των εβδομαδιαίων ροών και την ταυτόχρονη καθίζηση της δραστηριότητας…
Με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, η HD Hyundai Heavy Industries εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη γεωγραφική διαφοροποίηση…
Θετικές εξελίξεις σημειώνονται γύρω από την πολυαναμένομενη επανεκκίνηση ενός φιλόδοξου έργου LNG της TotalEnergies στη Μοζαμβίκη, ύστερα από τέσσερα έτη στασιμότητας λόγω ζητημάτων ασφαλείας.…
Νέα τροπή φαίνεται να παίρνει το σίριαλ πώλησης των 43 διεθνών λιμένων της CK Hutchison, καθώς το Πεκίνο προέβη σε μια εκκωφαντική τοποθέτηση. Σύμφωνα…
Από σήμερα, Δευτέρα 21 Ιουλίου, τίθεται σε ισχύ το νέο «Τέλος Κρουαζιέρας», που επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη ο οποίος αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμένα στο…
Η WinGD έγινε η πρώτη που λανσάρει στην αγορά έναν δίχρονο ναυτικό κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας. Το ορόσημο επετεύχθη με την παράδοση και εγκατάσταση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ