
Συμφωνητικό για τη συγχώνευσή τους μέσω της ανταλλαγής μετοχών υπέγραψαν οι CMB.TECH NV και Golden Ocean Group.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι μέτοχοι της Golden Ocean Group θα λάβουν 0,95 μετοχές της CMB.TECH NV για κάθε μετοχή που κατέχουν. To συμφωνητικό εγκρίθηκε ομόφωνα από το Εποπτικό Συμβούλιο της CMB.TECH και από το Διοικητικό Συμβούλιο της Golden Ocean, συμπεριλαμβανομένης της ειδικής επιτροπής συναλλαγών.
Η συναλλαγή ορίζει ουσιαστικά ότι η Golden Ocean θα συγχωνευτεί διά απορροφήσεως με τη CMB.TECH Bermuda Ltd., θυγατρική που ανήκει εξ ολοκλήρου στην CMB.TECH. Οι υφιστάμενες μετοχές της Golden Ocean, οι οποίες δεν ανήκουν (άμεσα ή έμμεσα) στην CMB.TECH, θα ακυρωθούν και τελικά θα ανταλλαχθούν με νεοεκδιδόμενες μετοχές της CMB.TECH με αναλογία ανταλλαγής 0,95 μετοχές της CMB.TECH για κάθε μετοχή της Golden Ocean, με την επιφύλαξη των συνήθων προσαρμογών, μεταξύ άλλων για να αντικατοπτρίζουν τις επαναγορές μετοχών, τις εκδόσεις μετοχών ή/και τις διανομές μερισμάτων που μπορεί να πραγματοποιηθούν πριν από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης.
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, θα εκδοθούν 95.952.934 νέες μετοχές της CMB.TECH. Οι μέτοχοι της CMB.TECH θα κατέχουν περίπου το 70% του συνολικού εκδομένου μετοχικού κεφαλαίου της συνδυασμένης εταιρείας (ή 67% εξαιρουμένων των ιδίων μετοχών) και οι μέτοχοι της Golden Ocean θα κατέχουν περίπου το 30%. Η συμφωνία θα δημιουργήσει έναν από τους μεγαλύτερους εισηγμένους διαφοροποιημένους ναυτιλιακούς ομίλους με στόλο μεγαλύτερο των 250 πλοίων.
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η Golden Ocean θα διαγραφεί από το NASDAQ και το Euronext Oslo Børs. Η CMB.TECH θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και στο Euronext Βρυξελλών και θα επιδιώξει δευτερογενή εισαγωγή στο Euronext Oslo Børs.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη σήμερα, 15 Μαΐου 2025, μεταξύ της εταιρείας ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Α.Ε. (ΘΕΚ Α.Ε.) και της ONEX ELEFSIS PORT & INTEGRATED LOGISTICS…
Νέα δεδομένα δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχετικά με την βύθιση του πολυτελούς σούπερ γιοτ «Bayesian». Το μήκους 56 μέτρων «Bayesian» βυθίστηκε…
Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος.…
Η επέκταση στην αμερικανική αγορά LNG βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για τη Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα mega-deal στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα,…
Η BIMCO εξέλεξε τον κ. Paul Pathy, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fednav, ως Πρόεδρο. Ο κ. Pathy εξελέγη κατά τη γενική συνέλευση του…
Ανάμεικτα είναι, μέχρι στιγμής φέτος, τα συναισθήματα για την αγορά πετρελαίου της Κίνας, παρά την άνοδο των εισαγωγών αργού. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Καθώς ολοένα και περισσότερα εμπορικά πλοία δέχονται κυρώσεις τους τελευταίους μήνες, η «μαύρη λίστα» επεκτείνεται δίχως σταματημό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Clarksons…
Καθώς το κλίμα αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία εντείνει την πίεση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) εμφανίζεται αισιόδοξος για τις πωλήσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ