
Τις νέες, δεύτερες κατά σειρά, κατευθυντήριες γραμμές ορθής πρακτικής με τίτλο «Fire Response – High Level Guidelines» εξέδωσε το Vehicle Carrier Safety Forum (VCSF).
Το VCSF αναγνωρίζει ότι η αντιμετώπιση πυρκαγιών σε οχήματα επί των PCC, PCTC, Ro-Ro και Ro-Pax είναι επικίνδυνη και δύσκολη. Οι εν λόγω κατευθυντήριες γραμμές έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να μειώσουν τον κίνδυνο για την ασφάλεια των πληρωμάτων, των επιβατών, του περιβάλλοντος, του πλοίου και του φορτίου. Μοναδικός στόχος του οδηγού είναι να προετοιμάσει τα πληρώματα να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που απορρέουν από τις πυρκαγιές οχημάτων.
Το Vehicle Carrier Safety Forum είναι μια κοινοπραξία διαχειριστών πλοίων, ασφαλιστών και άλλων εμπειρογνωμόνων του κλάδου, ο ρόλος της οποίας είναι η προώθηση της ασφάλειας στα πλοία που έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά οχημάτων. Η καθοδήγηση υποστηρίζεται από ναυτιλιακούς οργανισμούς, το International Group of P&I Clubs, το ICS και το TT Club.
Οι κατευθυντήριες γραμμές προορίζονται να χρησιμοποιηθούν από τους διαχειριστές πλοίων μεταφοράς οχημάτων κατά την εξέταση των δικών τους πολιτικών και διαδικασιών αντιμετώπισης πυρκαγιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση των υφιστάμενων σταθερών συστημάτων πυρόσβεσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ