
Εν μέσω ταχείας ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου πλοίων διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG, η Ναυτιλιακή και Λιμενικής Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) προχώρησε σε μια νέα στρατηγική κίνηση, προκειμένου να διατηρήσει τα ηνία ως ο μεγαλύτερος κόμβος ναυτιλιακών καυσίμων παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, η MPA ανακοίνωσε την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου την εκκίνηση διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος (EOI), προκειμένου να συγκεντρώσει προτάσεις για τη διεύρυνση των δυνατοτήτων της στον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG. Επιπλέον, αναμένονται προτάσεις σχετικά με την επέκταση των δυνατοτήτων αποθήκευσης LNG στην ξηρά, καθώς και για τον ανεφοδιασμό των πλοίων με e-μεθανόλη και βιομεθανόλη.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης, οι προτάσεις διακρίνονται στους ακόλουθους τρεις τομείς:
1. Προτάσεις διεύρυνσης των δυνατοτήτων ανεφοδιασμού στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων ship-to-bunker barge LNG.
2. Προτάσεις προμήθειας εναλλακτικών καυσίμων LNG, όπως η υγροποιημένη βιομεθανόλη.
3. Προτάσεις για την ανάπτυξη πλωτών πλατφορμών για την ενίσχυση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας του ανεφοδιασμού.
Σημειώνεται ότι οι προτάσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ολίσθησης μεθανίου, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της MPA, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024 περισσότεροι από 385.000 τόνοι καυσίμου LNG χρησιμοποιήθηκαν για τον ανεφοδιασμό πλοίων στον λιμένα της Σιγκαπούρης, επίπεδα ήδη υπερδιπλάσια από εκείνα του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ