
Εν μέσω ταχείας ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου πλοίων διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG, η Ναυτιλιακή και Λιμενικής Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) προχώρησε σε μια νέα στρατηγική κίνηση, προκειμένου να διατηρήσει τα ηνία ως ο μεγαλύτερος κόμβος ναυτιλιακών καυσίμων παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, η MPA ανακοίνωσε την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου την εκκίνηση διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος (EOI), προκειμένου να συγκεντρώσει προτάσεις για τη διεύρυνση των δυνατοτήτων της στον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG. Επιπλέον, αναμένονται προτάσεις σχετικά με την επέκταση των δυνατοτήτων αποθήκευσης LNG στην ξηρά, καθώς και για τον ανεφοδιασμό των πλοίων με e-μεθανόλη και βιομεθανόλη.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης, οι προτάσεις διακρίνονται στους ακόλουθους τρεις τομείς:
1. Προτάσεις διεύρυνσης των δυνατοτήτων ανεφοδιασμού στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων ship-to-bunker barge LNG.
2. Προτάσεις προμήθειας εναλλακτικών καυσίμων LNG, όπως η υγροποιημένη βιομεθανόλη.
3. Προτάσεις για την ανάπτυξη πλωτών πλατφορμών για την ενίσχυση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας του ανεφοδιασμού.
Σημειώνεται ότι οι προτάσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ολίσθησης μεθανίου, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της MPA, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024 περισσότεροι από 385.000 τόνοι καυσίμου LNG χρησιμοποιήθηκαν για τον ανεφοδιασμό πλοίων στον λιμένα της Σιγκαπούρης, επίπεδα ήδη υπερδιπλάσια από εκείνα του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ