
Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δ΄ τρίμηνο του 2023 ανακοίνωσε η Costamare Inc.
Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία ανακοίνωσε, για το δ΄ τρίμηνο του 2023 έσοδα από ταξίδια $490, 523 εκατ.σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, όπου τα έσοδα ανέρχονταν στα $267,431 εκατ. Καταγράφεται επίσης αύξηση των ετήσιων εσόδων από ταξίδια, καθώς τα συνολικά έσοδα για το 2023 ανήλθαν σε $1,502 δισ. συγκριτικά με το 2022 που είχαν διαμορφωθεί στα $1,114 δισ.
Όσον αφορά τα κέρδη της Costamare για το δ΄τρίμηνο του περασμένου έτους, αυτά παρουσίασαν μείωση και ανήλθαν στα $96,586 εκατ. σε σχέση με τα κέρδη του αντίστοιχου τριμήνου του 2022 που ανέρχονταν στα $186,672 εκατ. Συνολικά, για το περασμένο έτος, η Costamare σημείωσε κέρδη $354,681 εκατ. σαφώς πιο μειωμένα από τα αντίστοιχα συνολικά κέρδη του 2022 που ανέρχονταν στα $523,887 εκατ.
Στρατηγικός στόχος της ναυτιλιακής εταιρείας είναι η επέκτασή της στην αγορά των dry, όπως ανακοίνωσε ο CFO της Costamare κ. Γρηγόριος Ζήκος.«Με βάση τις συνθήκες της αγοράς, στόχος μας να είναι να συνεχίσουμε την επέκταση στην αγορά των dry», τόνισε. Ο ίδιος επισήμανε ότι το 2023 ήταν ένα έτος ανάπτυξης για την εταιρεία που πέτυχε κέρδη σχεδόν $350 εκατ.
Κατά τη διάρκεια του 2023 η εταιρεία προχώρησε στην πώληση 12 μικρότερων πλοίων και προέβη στην αγορά 3 Capesizes και ενός Ultramax, επιβεβαιώνοντας τη βούλησή της να επεκταθεί στα μεγαλύτερα μεγέθη bulk carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ