Στα bulk carriers οι «χριστουγεννιάτικες» επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

Στα bulk carriers οι «χριστουγεννιάτικες» επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

201
Στα bulk carriers οι «χριστουγεννιάτικες» επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

Στα bulk carriers εστιάστηκαν οι πρόσφατες επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά, ενώ ευρύτερα η δραστηριότητα εστιάστηκε στα bulk carriers και τα δεξαμενόπλοια.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Advanced Shipping & Trading, την εβδομάδα με πέρας τις 22 Δεκεμβρίου, οι Έλληνες πλοιοκτήτες προχώρησαν στην αγορά τουλάχιστον δύο bulk carriers. Τα εν λόγω επίπεδα καταδεικνύουν πως ενόψει εορτών, η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών δεν ήταν εξίσου δυναμική στη δευτερογενή αγορά, όσο τις περασμένες εβδομάδες.

Το πρώτο πλοίο που πέρασε πρόσφατα σε ελληνικά πλοία είναι ένα Kamsarmax χωρητικότητας 81.115 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2016. Το κόστος απόκτησής του ήταν περίπου $25 εκατ. Το δεύτερο πλοίο είναι ένα Ultramax χωρητικότητας 60.492 dwt, ναυπηγημένο το 2016 στην Ιαπωνία. Η συμφωνία έχει αξία που ανέρχεται στα $28 εκατ.

Η πρόσφατη δραστηριότητα είναι επικεντρωμένη σε σύγχρονα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Το γεγονός ότι το κόστος απόκτησης του Ultramax πλοίου ήταν μεγαλύτερο από εκείνο του Kamsarmax δύναται να αντανακλά τις επικρατούσες συνιστώσες στην αγορά των bulk carriers. Πέραν αυτού, είναι άξιο αναφοράς ότι οφείλει να βασίζεται και στο γεγονός ότι το Ultramax είναι ναυπηγημένο στην Ιαπωνία, η οποία φημίζεται για την ποιότητα των ναυπηγήσεών της γεγονός που επηρεάζει τον ρυθμό υποτίμησης της αξίας των πλοίων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.