Ένωση δυνάμεων για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πλοίο αυτόνομης εκφόρτωσης

Ένωση δυνάμεων για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πλοίο αυτόνομης εκφόρτωσης

142
Ένωση δυνάμεων για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πλοίο αυτόνομης εκφόρτωσης
Φωτό αρχείου

Η CSL Group Inc., η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη πιο βιώσιμων και φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων για τη ναυτιλία, προχωρά στην κατασκευή και στη λειτουργία του πρώτου πλοίου που θα επιτρέπει την αυτόνομη φόρτωση και εκφόρτωση των υλικών.

Το νέο πλοίο θα αντικαταστήσει το «Accolade II» της Adbri και σε πρώτο στάδιο θα λειτουργεί με υβριδικό σύστημα πρόωσης ντίζελ και ηλεκτρικής ενέργειας από μπαταρίες. Η αντικατάσταση του 25% ντίζελ θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 40% σε σύγκριση με το αρχικό σύστημα πρόωσης του πλοίου. Η αποθήκευση ενέργειας στις μπαταρίες και η κάλυψη των αναγκών του πλοίου σε ηλεκτρική ενέργεια θα προέρχονται κατά 50% από το ακτοπλοϊκό δίκτυο.

Κύριος στόχος της CSL για το νέο πλοίο είναι η εξ ολοκλήρου παραγωγή ενέργειας από μπαταρίες μέχρι το 2031. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα οδηγήσει σε μείωση εκπομπής ρύπων κάτω του 10%.

Η εικοσαετής συνεργασία της CSL με την Adbri έχει ως κοινό όραμα τη μεταφορά 2,7 εκατ. τόνων ασβεστόλιθου, καθώς το νέο σύστημα πρόωσης προβλέπεται να αυξήσει τη χωρητικότητα του φορτίου κατά 35%. Η κατασκευή του πλοίου θα ξεκινήσει το 2024 και αναμένεται να παραδοθεί το 2028.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.