Σημαντική αύξηση καταγράφει τα τελευταία πέντε χρόνια το κατά μέσο όρο μέγεθος μέγεθος των containerships που δραστηριοποιούνται στις τακτικές γραμμές Άπω Ανατολής-Βόρειας Αμερικής, αλλά και στις γραμμές στην Αφρική, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner.
Συγκεκριμένα, η μέση μεταφορική ικανότητα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παρέχουν τις υπηρεσίες τους στις γραμμές Άπω Ανατολής και Βόρειας Αμερικής αυξήθηκε στα 9.622 TEUs από τα 8.225 ΤΕUs πέντε χρόνια πριν.
Τα δεδομένα της Alphaliner μαρτυρούν επίσης ότι η μεγαλύτερη μέση μεταφορική ικανότητα των containerships συναντάται στις γραμμές Ασίας και Ευρώπης. Το συγκεκριμένο εύρημα δεν προκαλεί έκπληξη, αν αναλογιστεί κανείς ότι, με εξαίρεση δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 19.400 TEUs στην υπηρεσία TP2 / Jaguar (Κίνα-Καλιφόρνια) και τέσσερα μεγαθήρια της Cosco μεταξύ Άπω Ανατολής και Μέσης Ανατολής, όλα τα υπόλοιπα megamaxes (164) δραστηριοποιούνται μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.
Πάντως, παρά την πρόσφατη παράδοση πολλών 24αριών, η μέση μεταφορική ικανότητα των containerships στις εν λόγω γραμμές έχει αυξηθεί μόλις κατά 6,1% από το 2018, όταν η κατά μέσο όρο αύξηση παγκοσμίως ανέρχεται σε 11,4%.