Σε μεγάλη παραγγελία 24 containerships διπλού καυσίμου μεθανόλης, με το βλέμμα στην απανθρακοποίηση του στόλου της, προχώρησε η Evergreen.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τις Samsung Heavy Industries (SHI) και Nihon Shipyard, ένα joint venture των Japan Marine United Corporation (JMU) και Imabari Shipbuilding Co. Ltd., το οποίο συστήθηκε το 2021.
H SHI θα ναυπηγήσει 16 containerships, μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs, με το κόστος να ανέρχεται σε $180-210 εκατ. για κάθε ένα από τα πλοία αυτά. Το συνολικό κόστος της επένδυσης θα ανέλθει στα $5,04 δισ. Τα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ 2026 και 2027.
Η εν λόγω παραγγελία αποτελεί μια τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης στη μεθανόλη ως καύσιμο του μέλλοντος για το ναυτιλιακό κλάδο, τη στιγμή μάλιστα που έχουν ήδη παραγγελθεί περισσότερα από εκατό πλοία κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης παγκοσμίως