Λιγότερα πλοία από τη Διώρυγα του Παναμά, το έκτακτο μέτρο εν μέσω...

Λιγότερα πλοία από τη Διώρυγα του Παναμά, το έκτακτο μέτρο εν μέσω ξηρασίας

130
Λιγότερα πλοία από τη Διώρυγα του Παναμά, το έκτακτο μέτρο εν μέσω ξηρασίας

Εν μέσω μιας ισχυρής ξηρασίας που έχει πλήξει τον Παναμά, η Αρχή της Διώρυγας είναι πολύ πιθανό να διατηρήσει σταθερούς τους υφιστάμενους περιορισμούς αναφορικά με το βύθισμα των πλοίων.

Η ξηρασία έχει μειώσει τα ύδατα της διώρυγας στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τεσσάρων ετών και ως εκ τούτου τους τελευταίους μήνες η Αρχή έχει προβεί σε διαδοχικούς περιορισμούς για το βύθισμα. Ωστόσο, σύμφωνα με όσα ανέφερε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Αρχής, Ricaurte Vasquez, στόχος είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο βυθίσματος των Neopanamax πλοίων να μην υποχωρήσει κάτω από τα 44 πόδια (13,4 μ.) μέχρι το τέλος του έτους.

Προκειμένου αυτό το όριο να διατηρηθεί, η Αρχή της Διώρυγας καλείται να μειώσει τον αριθμό των πλοίων που διέρχονται από τη θαλάσσια αρτηρία. Η Αρχή της Διώρυγας επιτρέπει περίπου 30-31 πλοία να διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά, έναντι 36-37 πλοίων υπό κανονικές συνθήκες. Μεγαλύτερος αριθμός πλοίων που διέρχονται από την τεχνητή λίμνη Gatun πρακτικά σημαίνει πτώση της στάθμης των υδάτων, η οποία εκτιμάται ότι θα υποχωρήσει στα 79,5 πόδια τον ερχόμενο Αύγουστο σε σχέση με τα τωρινά επίπεδα των 79,7 ποδιών.

«Νομοθετούμε για τον αριθμό των διελεύσεων πλοίων, για να διασφαλίσουμε ότι αντισταθμίζουμε τις εισροές της βροχής έναντι των εκροών των διελεύσεων, και προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη στάθμη της λίμνης σε ένα συγκεκριμένο ελάχιστο επίπεδο, προκειμένου να εγγυηθούμε βύθισμα 44 ποδιών», δήλωσε ο κ. Vasquez.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.