Νέο μπαράζ παραγγελιών για containerships

Νέο μπαράζ παραγγελιών για containerships

94
Νέο μπαράζ παραγγελιών για containerships

Παρότι ο στόλος των containerships αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη, και ενώ οι εκτιμήσεις για τη ζήτηση δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες, οι κολοσσοί των τακτικών γραμμών προβαίνουν σε νέες παραγγελίες.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, CMA CGM, Evergreen και A.P. Moller-Maersk προχώρησαν στην παραγγελία containerships εναλλακτικών καυσίμων. Πιο συγκεκριμένα, η CMA CGM προχώρησε στην παραγγελία δέκα μεγαθηρίων, μεταφορικής ικανότητας 24.000 TEUs έκαστο, στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang, με εκτιμώμενο ορίζοντα παράδοσης το 2026 και κόστος που αγγίζει τα $240 εκατ. ανά πλοίο. Σημειώνεται ότι τα πλοία θα διαθέτουν μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG.

Επιπλέον, η Maersk προχώρησε στην παραγγελία έξι containerships, με το option για τη ναυπήγηση ακόμη τεσσάρων, στο ναυπηγείο Jiangsu Yangzijiang. Καθένα εκ των πλοίων θα έχει μεταφορική ικανότητα 8.800 ΤΕUs και θα κοστίσει $115 εκατ. Τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και μεθανόλης, και η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2026 και του 2027.

Ωστόσο, σύμφωνα με την Intermodal, η Evergreen είναι εκείνη που κλέβει τις εντυπώσεις. Η Evergreen προχώρησε στην παραγγελία 24 containerships μεταφορικής ικανότητας 16.000 dwt, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $175 εκατ., με τη δυνατότητα καύσης και μεθανόλης. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πλοία τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2026 και του 2027 θα κατασκευαστούν σε δύο διαφορετικά ναυπηγεία, και δη στη νοτιοκορεατική Samsung Heavy Industries και στην ιαπωνική Nihon.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.