Επόμενος στόχος της MSC, τα containerships κατανάλωσης και αμμωνίας

Επόμενος στόχος της MSC, τα containerships κατανάλωσης και αμμωνίας

63
Επόμενος στόχος της MSC, τα containerships κατανάλωσης και αμμωνίας

Στις προοπτικές της αμμωνίας ως καυσίμου εστιάζει ακόμη μία συνεργασία, στην οποία ανήκει και η μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών MSC. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η MSC, ο νηογνώμονας Lloyd’s Register (LR), η Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute (SDARI) και η MAN Energy Solutions (MAN-ES) υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης για τη σχεδίαση πλοίου κατανάλωσης διπλού καυσίμου και αμμωνίας για λογαριασμό της MSC.

O κ. Giuseppe Gargiulo, Head of Newbuilding της MSC, τόνισε την ικανοποίηση της εταιρείας που συμμετέχει στο συγκεκριμένο πρότζεκτ, το οποίο θα επιτρέψει την αξιολόγηση καυσίμων μηδενικού άνθρακα όπως η αμμωνία ‒ κατά πόσο μπορούν να υιοθετηθούν με ασφάλεια στη ναυτιλία και ποια θα είναι η επίδρασή τους στις λειτουργίες των πλοίων.

Ο CTO της SDARI, κ. Wang Gangyi, μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι τέτοια πρότζεκτ είναι ζωτικής σημασίας για την αξιολόγηση των κινδύνων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται στη χρήση της αμμωνίας για την πρόωση πλοίων.

O Nick Brown, CEO του LR, σχολίασε: «Η αξιοποίηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου στα containerships θα είναι κρίσιμη για την επίτευξη των στόχων μείωσης ανθρακικών εκπομπών που έχει θέσει ο IMO».

Ο κ. Bjarne Foldager, Head of 2-stroke της MAN Energy Solutions, από πλευράς του τόνισε ότι, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι απανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, είναι αναγκαίο να εξεταστεί προσεκτικά κάθε καύσιμο που δύναται να αποτελέσει λύση.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.