Συμφωνία για τη ναυπήγηση του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς αμμωνίας

Συμφωνία για τη ναυπήγηση του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς αμμωνίας

177
Συμφωνία για τη ναυπήγηση του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς αμμωνίας

Στην Ασία στρέφονται εκ νέου τα βλέμματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με τις εταιρείες Jiangnan Shipbuilding και Eastern Pacific Shipping να έρχονται σε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων Very Large Ammonia Carriers (VLAC), καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.

Όπως σημειώνει η Jiangnan Shipbuilding, θυγατρική του κινεζικού κολοσσού της ναυπηγικής βιομηχανίας CSSC, η συγκεκριμένη χωρητικότητα τα καθιστά τα μεγαλύτερα VLAC στον πλανήτη. Εκτός αυτού, τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και άλλα υγροποιημένα αέρια όπως προπάνιο και βουτάνιο.

Βάσει της σχεδίασης του πλοίου, το μήκος του θα είναι ίσο με 230 μέτρα, το πλάτος του με 36,6 μέτρα και το βύθισμά του με 13 μέτρα. Επιπλέον, εστίαση έχει δοθεί στις δεξαμενές του πλοίου, δεδομένου ότι η αμμωνία έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από λοιπά υγροποιημένα αέρια.

Παράλληλα, για την πρόωσή τους, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LPG. Όμως, το ναυπηγείο βρίσκεται σε συνεργασία με κατασκευαστές μηχανών, με στόχο τη δημιουργία μιας μηχανής η οποία ως κύριο καύσιμο θα καταναλώνει αμμωνία.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.