Στροφή της ΜΑΝ ES στα βιοκαύσιμα

Στροφή της ΜΑΝ ES στα βιοκαύσιμα

101
Στροφή της ΜΑΝ ES στα βιοκαύσιμα

Η MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πρόσφατα πως ο κινητήρας MAN 175D έχει λάβει και επίσημα έγκριση ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με τη χρήση βιοκαυσίμων. Η εν λόγω έγκριση αφορά όλα τα συμβατικά βιοκαύσιμα, όπως τα επεξεργασμένα φυτικά έλαια (HVO) και τους μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME), σε περιεκτικότητα έως και 100% και χωρίς την πραγματοποίηση τεχνικών προσαρμογών στον κινητήρα.

Η σειρά κινητήρων ΜΑΝ 175D αναπτύχθηκε από τη MAN ES προκειμένου να συμπληρώσει και να ολοκληρώσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας στον ναυτιλιακό τομέα. Όντας διαθέσιμος σε τρεις παραλλαγές των 12, 16 και 20 κυλίνδρων, ο κινητήρας μπορεί να παρέχει ισχύ από 1.500 έως 4.400 kW και είναι ειδικά σχεδιασμένος για χρήση σε οχηματαγωγά πλοία, πλοία υποστήριξης υπεράκτιων κατασκευών και ρυμουλκά πλοία, ενώ συγκεκριμένες εκδόσεις του κινητήρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στον κλάδο των super-yachts.

Ο Florian Keiler, επικεφαλής πωλήσεων κινητήρων υψηλών ταχυτήτων της MAN ES, δήλωσε: «Η MAN Energy Solutions προετοιμάζει τους κινητήρες της για κατανάλωση των βιώσιμων καυσίμων του μέλλοντος, και ο MAN 175D δεν αποτελεί εξαίρεση. Αρκετές μονάδες της εν λόγω σειράς καταναλώνουν βιοκαύσιμα κατηγορίας έως και B30 σε εμπορικές αλλά και κυβερνητικές εφαρμογές εδώ και αρκετά χρόνια, με την εμπειρία μας να δείχνει ότι η απόδοση του κινητήρα 175D δεν μειώνεται από την κατανάλωση των εν λόγω καυσίμων. Χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό του, μόνο λίγα εξαρτήματα του κινητήρα υπόκεινται σε ελαφρώς μεγαλύτερη φθορά, ανάλογα με την ποσότητα του βιοκαυσίμου και τη διάρκεια της λειτουργίας, ενώ για την αδιάλειπτη λειτουργία του κινητήρα απαιτούνται μόνο κάποιες μικρές προσαρμογές του συστήματος διαχείρισης καυσίμου».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.