Ναυτιλιακά συστήματα καυσίμου μεθανόλης, το στοίχημα της κινεζικής βιομηχανίας

Ναυτιλιακά συστήματα καυσίμου μεθανόλης, το στοίχημα της κινεζικής βιομηχανίας

74
Ναυτιλιακά συστήματα καυσίμου μεθανόλης, το στοίχημα της κινεζικής βιομηχανίας

Ο τεχνολογικός όμιλος Headway έγινε πρόσφατα ο πρώτος κινεζικός πάροχος ναυτιλιακών συστημάτων που λαμβάνει παραγγελία για ένα σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξασφάλισε παραγγελία προκειμένου να παράσχει μια διάταξη τροφοδοσίας καυσίμου μεθανόλης, η οποία προορίζεται για μια πλατφόρμα δοκιμής κινητήρων διπλού καυσίμου και χαμηλών στροφών, που κατασκευάζεται από την Dalian Marine Diesel Co., Ltd. (DMD). Η παραγγελία αφορά μια εξατομικευμένη λύση παροχής καυσίμου, η οποία θα καλύπτει ένα μεγάλο εύρος κινητήρων κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης, συμπεριλαμβανομένων των MAN 9G95ME-LGIM, 7G80ME-LGIM, 7S60ME-LGIM και 6G50ME-LGIM.

Σε ανακοίνωσή της η Headway αναφέρει πως η συνεργασία με την DMD αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο, καθώς αποδεικνύει ότι η εταιρεία έχει λάβει έγκριση από κορυφαίους κατασκευαστές κινητήρων κατανάλωσης εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων.

Στο πλαίσιο της παραγγελίας, η Headway πρόκειται να παράσχει τη διάταξη παροχής καυσίμου μεθανόλης, ένα βοηθητικό σύστημα ανταλλαγής θερμότητας, ένα σύστημα παραγωγής αζώτου, καθώς και ένα σύστημα ασφάλειας και ελέγχου.

Η υιοθέτηση της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου έχει επιταχυνθεί από τις αρχές του έτους, με τους ναυτιλιακούς κολοσσούς Maersk και CMA CGM να επενδύουν στο εν λόγω εναλλακτικό καύσιμο για την τροφοδοσία των νεότευκτων πλοίων των στόλων τους.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.