Η τροφοδοσία πράσινης μεθανόλης και τα βλέμματα Maersk και CMA CGM στην...

Η τροφοδοσία πράσινης μεθανόλης και τα βλέμματα Maersk και CMA CGM στην Αυστραλία

86
Η τροφοδοσία πράσινης μεθανόλης και τα βλέμματα Maersk και CMA CGM στην Αυστραλία

Στην ανάπτυξη δικτύου τροφοδοσίας μεθανόλης στρέφονται οι κολοσσοί τακτικών γραμμών Maersk και CMA CGM, κίνηση που συνάδει με την ευρύτερη στρατηγική τους όσον αφορά το μέλλον της πρόωσης στη ναυτιλία.

Ειδικότερα, η Maersk και η CMA CGM αποτελούν δύο από τα μέλη συνεργασίας που διερευνά το κατά πόσο είναι εφικτή η ανάπτυξη ενός κόμβου τροφοδοσίας πράσινης μεθανόλης στο λιμάνι της Μελβούρνης στην Αυστραλία.

Η παραγωγή της μεθανόλης, όπως σημειώνεται στο κοινό δελτίο τύπου, θα πραγματοποιείται στην Τασμανία από την εταιρεία ABEL Energy και στη Βικτόρια από την εταιρεία HAMR Energy. Έπειτα, θα μεταφέρεται στο λιμάνι της Μελβούρνης, όπου θα αποθηκεύεται προκειμένου να τροφοδοτήσει πλοία.

Η κ. My Therese Blank, Regional Head of Market της Maersk στην Ωκεανία, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Η Maersk έχει ήδη προβεί στην παραγγελία containerships τα οποία θα αξιοποιούν πράσινη μεθανόλη, μια αποδεδειγμένη λύση για τη μείωση των ανθρακικών εκπομπών της ναυτιλιακής βιομηχανίας και για τον μετριασμό της επίδρασής της στο περιβάλλον».

Ο κ. Shane Walden, Managing Director της ANL, υπογράμμισε: «Η πράσινη μεθανόλη παρουσιάζει μια εξαιρετική ευκαιρία απανθρακοποίησης για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και υποστηρίζει αυτή την ισχυρή διερεύνηση για έναν κόμβο τροφοδοσίας σαν αυτόν».

Τέλος, σημειώνεται ότι το μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη μεταξύ των Port of Melbourne, Maersk, ANL (θυγατρική της CMA CGM), Svitzer, Stolthaven Terminals, HAMR Energy και ABEL Energy.

Φωτό: Port of Melbourne

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.