Βulk carriers: Ποδαρικό… με το αριστερό

Βulk carriers: Ποδαρικό… με το αριστερό

347
Βulk carriers: Ποδαρικό… με το αριστερό

Δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το 2023 για τη ναυλαγορά των bulk carriers όπως αντανακλάται και στην πορεία του βασικού δείκτη BDI την Τρίτη 3 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης κατέγραψε τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία πτώση της τάξης του 17,5% από το 1984 με τους αναλυτές να σημειώνουν ότι η εξέλιξη αυτή είναι απόρροια της εξασθενημένης κινεζικής ζήτησης εν μέσω αύξησης των κρουσμάτων. Πάντως η πτώση της ναυλαγοράς στις αρχές κάθε έτους δεν αποτελεί έκπληξη και είναι εποχικό φαινόμενο κυρίως λόγω της μειωμένης οικονομικής δραστηριότητας της Κίνας ενόψει του Νέου Κινεζικού Έτους.

Ο BDI διαμορφώθηκε στις 1.250 μονάδες ενώ ο επιμέρους δείκτης για τα Capesizes BCI υποχώρησε κατά 27,7% ή 626 μονάδες στις 1.635. Για τα Panamaxes o δείκτης διαμορφώθηκε στις 1.438 μονάδες (-6,3% ή 97 μονάδες).

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.