
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους $26,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους και $91,5 εκατ. για το α’ εννιάμηνο του έτους.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Αριστείδης Πίττας, μεταξύ άλλων σχολίασε τα εξής: «Παρά τη σημαντική πτώση στους ναύλους των containerships, τα τωρινά ναύλα στα μεγέθη που δραστηριοποιούμαστε είναι υπερδιπλάσια του μέσου όρου των ναύλων το 2019.
»Μία από τις σημαντικές προκλήσεις της αγοράς στο μέλλον θα είναι η απορρόφηση των υπό παραγγελία containerships στον στόλο, που επί του παρόντος αντιστοιχούν στο 29% του στόλου. Τα πλοία αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται από το β’ εξάμηνο του 2023, όμως είναι κυρίως μεγαλύτερου μεγέθους και όχι feeders, στα οποία επικεντρωνόμαστε εμείς. Μάλιστα, την ίδια ώρα, η ηλικία του παγκόσμιου στόλου feeders είναι μεγαλύτερη, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα feeders θα επηρεαστούν περισσότερο από τους επικείμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς το 2023, συνεπώς η αύξηση της προσφοράς στα feeders θα περιοριστεί περαιτέρω.
»Σε κάθε περίπτωση, η εκρηκτική άνοδος των ναύλων από τα τέλη του 2020 έως και τον Αύγουστο του 2022 μας επέτρεψε να ναυλώσουμε τα πλοία μας σε πολύ κερδοφόρα επίπεδα, με ορίζοντα έως και τρία έτη ή ακόμα περισσότερο, οδηγώντας σε ένα backlog προσυμφωνημένων εσόδων που ξεπερνούν τα $450 εκατ.
»Λόγω του backlog αυτού, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στη ναυπήγηση εννέα σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον feeder containerships, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη ναυλωθεί για τουλάχιστον τρία έτη. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες θα μας βοηθήσουν να καταστούμε ένας εκ των φιλικότερων προς το περιβάλλον διαχειριστών feeder containerships».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Εγκαινιάζουμε ένα σύγχρονο σύστημα προσομοίωσης, που θα επιτρέψει στα στελέχη μας να αποκτούν σε ελεγχόμενα και κλιμακούμενα σενάρια, την εμπειρία η οποία απαιτείται. Είμαστε…

Αεροσκάφος της Aegean Airlines από την Αθήνα προσγειώθηκε σήμερα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Βαγδάτης – στην πρώτη απευθείας πτήση που εκτελεί έπειτα από 35…

Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) convened the 39th Hellenic Marine Technical Committee meeting in Athens on December 3, bringing together leading stakeholders of…

Σφίγγει ο κλοιός της ΕΕ προς τη Μόσχα με το καθεστώς κυρώσεων σε βάρος νομικών και φυσικών προσώπων που διευκολύνουν το εμπόριο ρωσικού πετρελαίου…

Σε κλίμα άρτιας συνεργασίας, το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, ενεργώντας υπό την ιδιότητά του ως εργοδοτικός σύνδεσμος, υπέγραψε στις 15 Δεκεμβρίου 2025 την ανανέωση της…

Η CEVA Logistics ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου την υπογραφή συμφωνίας αγοράς μετοχών για την απόκτηση του 100% του Fagioli Group, που επίσης δραστηριοποιείται στα…

Σε τροχιά «στρατοσφαιρικής» ανόδου κινείται η αγορά του χαλκού, σύμφωνα με το CNBC, με τις τιμές spot στο London Metals Exchange (LME) να καταγράφουν…

Tη συμφωνία της για την απόκτηση της σκανδιναβικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Grieg Shipbrokers ανακοίνωσε η SSY. Η Grieg Shipbrokers, η οποία θα ενταχθεί στην SSY…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ