
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους $26,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους και $91,5 εκατ. για το α’ εννιάμηνο του έτους.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Αριστείδης Πίττας, μεταξύ άλλων σχολίασε τα εξής: «Παρά τη σημαντική πτώση στους ναύλους των containerships, τα τωρινά ναύλα στα μεγέθη που δραστηριοποιούμαστε είναι υπερδιπλάσια του μέσου όρου των ναύλων το 2019.
»Μία από τις σημαντικές προκλήσεις της αγοράς στο μέλλον θα είναι η απορρόφηση των υπό παραγγελία containerships στον στόλο, που επί του παρόντος αντιστοιχούν στο 29% του στόλου. Τα πλοία αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται από το β’ εξάμηνο του 2023, όμως είναι κυρίως μεγαλύτερου μεγέθους και όχι feeders, στα οποία επικεντρωνόμαστε εμείς. Μάλιστα, την ίδια ώρα, η ηλικία του παγκόσμιου στόλου feeders είναι μεγαλύτερη, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα feeders θα επηρεαστούν περισσότερο από τους επικείμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς το 2023, συνεπώς η αύξηση της προσφοράς στα feeders θα περιοριστεί περαιτέρω.
»Σε κάθε περίπτωση, η εκρηκτική άνοδος των ναύλων από τα τέλη του 2020 έως και τον Αύγουστο του 2022 μας επέτρεψε να ναυλώσουμε τα πλοία μας σε πολύ κερδοφόρα επίπεδα, με ορίζοντα έως και τρία έτη ή ακόμα περισσότερο, οδηγώντας σε ένα backlog προσυμφωνημένων εσόδων που ξεπερνούν τα $450 εκατ.
»Λόγω του backlog αυτού, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στη ναυπήγηση εννέα σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον feeder containerships, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη ναυλωθεί για τουλάχιστον τρία έτη. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες θα μας βοηθήσουν να καταστούμε ένας εκ των φιλικότερων προς το περιβάλλον διαχειριστών feeder containerships».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KEDROS» παραλαμβάνει η Oceangold Tankers, CEO της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ