
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους $26,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους και $91,5 εκατ. για το α’ εννιάμηνο του έτους.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Αριστείδης Πίττας, μεταξύ άλλων σχολίασε τα εξής: «Παρά τη σημαντική πτώση στους ναύλους των containerships, τα τωρινά ναύλα στα μεγέθη που δραστηριοποιούμαστε είναι υπερδιπλάσια του μέσου όρου των ναύλων το 2019.
»Μία από τις σημαντικές προκλήσεις της αγοράς στο μέλλον θα είναι η απορρόφηση των υπό παραγγελία containerships στον στόλο, που επί του παρόντος αντιστοιχούν στο 29% του στόλου. Τα πλοία αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται από το β’ εξάμηνο του 2023, όμως είναι κυρίως μεγαλύτερου μεγέθους και όχι feeders, στα οποία επικεντρωνόμαστε εμείς. Μάλιστα, την ίδια ώρα, η ηλικία του παγκόσμιου στόλου feeders είναι μεγαλύτερη, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα feeders θα επηρεαστούν περισσότερο από τους επικείμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς το 2023, συνεπώς η αύξηση της προσφοράς στα feeders θα περιοριστεί περαιτέρω.
»Σε κάθε περίπτωση, η εκρηκτική άνοδος των ναύλων από τα τέλη του 2020 έως και τον Αύγουστο του 2022 μας επέτρεψε να ναυλώσουμε τα πλοία μας σε πολύ κερδοφόρα επίπεδα, με ορίζοντα έως και τρία έτη ή ακόμα περισσότερο, οδηγώντας σε ένα backlog προσυμφωνημένων εσόδων που ξεπερνούν τα $450 εκατ.
»Λόγω του backlog αυτού, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στη ναυπήγηση εννέα σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον feeder containerships, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη ναυλωθεί για τουλάχιστον τρία έτη. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες θα μας βοηθήσουν να καταστούμε ένας εκ των φιλικότερων προς το περιβάλλον διαχειριστών feeder containerships».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ