
To International Chamber of Shipping (ICS), η International Ship Suppliers’ Association (ISSA), η BIMCO και η International HazMat Association (IHMA) συνεργάστηκαν προκειμένου να αναπτύξουν έναν νέο οδηγό με στόχο να βοηθηθούν πλοιοκτήτες και προμηθευτές ναυτιλιακών εξοπλισμών να συμμορφωθούν τόσο με τους κανονισμούς της ΕΕ για τις ανακυκλώσεις πλοίων όσο και με τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ, η επικύρωση της οποίας αναμένεται τον επόμενο χρόνο.
Υπό τους δύο αυτούς κανονισμούς, οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να αναπτύσσουν και να διατηρούν μια Απογραφή των Επικίνδυνων Υλικών (Inventory of Hazardous Materials ‒ IHM) κάθε πλοίου τους. Κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνουν και οι προμηθευτές αναφορικά με τους εξοπλισμούς που παρέχουν στα πλοία.
Οι προσπάθειες συμμόρφωσης με αυτές τις απαιτήσεις προκάλεσαν σημαντική αύξηση των αιτημάτων των πλοιοκτητών για δηλώσεις υλικού από την πλευρά των προμηθευτών. Με τη σειρά της, η έλλειψη ενημέρωσης από τους προμηθευτές σχετικά με τις ευθύνες τους όσον αφορά την παροχή ακριβών δηλώσεων υλικού κατόπιν αιτήματος μπορεί επίσης να επηρεάσει την ακρίβεια της IHM, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι η BIMCO σε έκθεσή της ανέφερε ότι, ενώ ο ευρωπαϊκός κατάλογος των εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης πλοίων συνεχίζει να αυξάνεται, οι νέες προσθήκες δεν προσδίδουν σημαντικό capacity, προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας. Ως εκ τούτου, η BIMCO θεωρεί ότι η αγορά θα πρέπει να στραφεί προς επιπλέον μονάδες εκτός ΕΕ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…

Tα πρώτα «απόνερα» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται να έφτασαν στους κόλπους της διεθνούς ναυτιλίας, εγείροντας ανησυχίες για τον αντίκτυπό τους στο παγκόσμιο…

Εξηγήσεις αναφορικά με την απαγόρευση εισόδου Φιλιππινέζων ναυτικών σε λιμάνια των ΗΠΑ ζητά με ανακοίνωσή της η Πρεσβεία των Φιλιππίνων από την Ουάσιγκτον. «Η…

Η βραζιλιάνικη δημόσια πετρελαϊκή επιχείρηση Petrobras ανακοίνωσε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου ότι έλαβε άδεια εξερευνητικής γεώτρησης για κοιτάσματα πετρελαίου σε θαλάσσια περιοχή ανοικτά του…

Οι μέχρι στιγμής θαλάσσιες μεταφορές στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω Supramaxes, έχουν μειωθεί σημαντικά, με τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα Ultramaxes και Panamaxes να έχουν πλέον…

Υπεγράφησαν σήμερα από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, τέσσερις Υπουργικές Αποφάσεις, οι οποίες αφορούν στην επιλογή αιτούντων του διεθνούς διαγωνισμού για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ