
Οι τελευταίας γενιάς κινητήρες διπλού καυσίμου X72DF-2.1 της WinGD επελέγησαν για τον εξοπλισμό 25 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στo πλαίσιo του προγράμματος North Field East (NFE) της QatarEnergy, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο έως σήμερα ναυπηγικό πρόγραμμα για πλοία μεταφοράς LNG.
Οι πενήντα κινητήρες διπλού καυσίμου που θα εγκατασταθούν στα νεότευκτα πλοία διαθέτουν το πρωτοποριακό σύστημα έξυπνου ελέγχου της WinGD για την ανακύκλωση των καυσαερίων iCER, το οποίο κυκλοφόρησε στην αγορά τον περασμένο Μάιο και παρέχει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε λειτουργία φυσικού αερίου αλλά και πετρελαίου, καθώς και 50% μείωση του φαινομένου ολίσθησης του μεθανίου σε σύγκριση με τους πρώτης γενιάς κινητήρες X-DF.
Μία από τις παραγγελίες που έχουν γίνει στo πλαίσιo του προγράμματος Qatar NFE αφορά δύο πλοία μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 174.000 κ.μ., τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στο κορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) για λογαριασμό της TMS Cardiff Gas και αναμένεται να αποτελέσουν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζει η DSME τα οποία θα διαθέτουν την τεχνολογία iCER.
Η QatarEnergy έχει εξασφαλίσει περίπου το 60% του παγκόσμιου δυναμικού ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς LNG έως το 2027, προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της για πλοία μεταφοράς LNG, οι οποίες ενδέχεται να ξεπεράσουν ακόμα και τα εκατό πλοία. Αρκετοί πλοιοκτήτες έχουν υποβάλει προσφορές για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία αναμένεται να χρονοναυλωθούν στην QatarEnergy, με την παράδοσή τους να είναι προγραμματισμένη από το 2023 έως το 2027.
Φωτό: qp.com.qa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ