
Η σουηδική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών πορθμείων Candela Technology AB πρόκειται να κατασκευάσει πενήντα πρωτοποριακά υδροπτέρυγα ηλεκτρικά σκάφη, τα οποία θα εξυπηρετούν τις θαλάσσιες αστικές μεταφορές στην πόλη του Σιάτλ.
Tα κατηγορίας Candela P-12 σκάφη θα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και θα έχουν μήκος 11,99 μ. και χωρητικότητα 30 καθήμενων επιβατών, με το μέγεθός τους να είναι κοντά σε εκείνο ενός λεωφορείου. Η Candela θα κατασκευάσει το πρώτο πλοίο της σειράς στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο Rotebro της Στοκχόλμης, το οποίο στη συνέχεια θα παραλάβει η Περιφέρεια της Στοκχόλμης ,προκειμένου να το δοκιμάσει για μια περίοδο εννέα μηνών. Εφόσον το πλοίο ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες της Περιφέρειας, σχεδιάζεται η σταδιακή αντικατάσταση περισσοτέρων από 70 πλοίων κατανάλωσης πετρελαίου με τα εν λόγω σκάφη, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις θαλάσσιες μεταφορές προκειμένου να αποσυμφορηθούν οι δρόμοι της πόλης.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα P-12 Shuttles καταναλώνουν περίπου 3-4 kWh ανά ναυτικό μίλι, κατανάλωση που αντιστοιχεί στο ένα δέκατο εκείνης ενός συμβατικού πορθμείου και είναι συγκρίσιμη με εκείνη ενός τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρικού-υβριδικού λεωφορείου. Η Candela οραματίζεται ένα δίκτυο μεταφορών στο οποίο τα P-12 Shuttles θα αντικαταστήσουν τα μεγαλύτερα επιβατηγά πλοία, αυξάνοντας τη συχνότητα των δρομολογίων και μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής των επιβατών.
Φωτό: candela.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ