Η μεθανόλη ως καύσιμο και στην κρουαζιέρα

Η μεθανόλη ως καύσιμο και στην κρουαζιέρα

72
Η μεθανόλη ως καύσιμο και στην κρουαζιέρα

Η ΜAN Energy Solutions υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), στο πλαίσιο του οποίου θα πραγματοποιήσει μετασκευή ενός κινητήρα MAN 48/60, προκειμένου να καταναλώνει, εκτός από ντίζελ, και μεθανόλη ως καύσιμο.

Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε στάδια, με το τρίτο και τελευταίο από αυτά να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και την παράδοση του κινητήρα στην NCLH για την έναρξη της εμπορικής του χρήσης.

Ο Bernd Siebert, επικεφαλής του τμήματος μετασκευών και αναβαθμίσεων της MAN PrimeServ, ανέφερε σχετικά: «Στη MAN Energy Solutions κατανοούμε την ανάγκη για τη δημιουργία συμμαχιών στον δρόμο προς την επίτευξη της απανθρακοποίησης. Η NCLH αποτελεί έναν μακροχρόνιο συνεργάτη, με τον οποίο έχουμε υλοποιήσει και άλλα έργα στο παρελθόν, ενώ στο πλαίσιο του εν λόγω σημαντικού εγχειρήματος αποτελεί την πρώτη εταιρεία από τον κλάδο της κρουαζιέρας με την οποία επιλέξαμε να συνεργαστούμε. Ως καύσιμο, η μεθανόλη εξελίσσεται γρήγορα σε μια καθαρή, αποδοτική και ασφαλή λύση, η οποία παρέχει μια δίοδο προς την απανθρακοποίηση, καθώς προσφέρει σημαντική μείωση των παραγόμενων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και ανθρακική ουδετερότητα όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Το νέο μνημόνιο υπογραμμίζει την αμοιβαία δέσμευσή μας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τον δρόμο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας όχι μόνο στον κλάδο της κρουαζιέρας, αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.