
Στην πρόσφατη έκθεση SMM, που διεξήχθη στο Αμβούργο, οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας MAN Energy Solutions και ABB υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας, με στόχο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υβριδικού συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου (DFE+), το οποίο θα προορίζεται για πλοία μεταφοράς LNG και FSRUs.
Η ιδέα συνδυάζει τον κινητήρα διπλού καυσίμου MAN 49/60DF με το σύστημα ελέγχου και μετάδοσης ισχύος Dynamic AC (DAC) της ABB και αναμένεται να προσφέρει στους πλοιοκτήτες την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται, προκειμένου να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι δύο εταίροι θα πραγματοποιήσουν μια κοινή μελέτη ιδεών, θα μοιραστούν τεχνικά δεδομένα και θα εξετάσουν τρόπους ενοποίησης των συστημάτων που διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Ο Elvis Ettenhofer, επικεφαλής του τμήματος Τετράχρονων Κινητήρων Πλοίων της MAN Energy Solutions στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία δύο ονομάτων όπως η MAN Energy Solutions και η ABB για την ανάπτυξη μιας καινοτόμου λύσης απανθρακοποίησης στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στην αγορά. Οι πελάτες μας απαιτούν αποδοτικές και ευέλικτες λύσεις πρόωσης, προκειμένου να μπορούν να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των περιουσιακών τους στοιχείων. Η συνεργασία μας με την ABB θα προσφέρει την απαραίτητη τεχνολογία για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πρόωσης, το οποίο θα βοηθήσει τους πελάτες μας να μειώσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα καθώς και τα κόστη καυσίμου. Το υπό ανάπτυξη σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε πλοία μεταφοράς LNG όσο και σε πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου, προσφέροντας τη δυνατότητα περιορισμού του φαινομένου ολίσθησης μεθανίου και της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τα συμβατικά υβριδικά συστήματα πρόωσης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, με κύκλους της αγοράς να υπογραμμίζουν το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς δυναμικότητας, που θα επιφέρει στρεβλώσεις στην…

Η παγκόσμια εταιρεία εμπορίας και εξόρυξης πρώτων υλών Glencore συμφώνησε να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της ολλανδικής εταιρείας προμήθειας καυσίμων FincoEnergies, όπως ανακοίνωσε η…

Συνεχίζεται η αβεβαιότητα για το μέλλον της ΖΙΜ, με την εταιρεία τακτικών γραμμών να δέχεται πληθώρα προτάσεων για την εξαγορά των μετοχών της, χωρίς…

Συνετρίβη έξω από την Άγκυρα ιδιωτικό αεροσκάφος στο οποίο, σύμφωνα με τις τουρκικές αρχές, επέβαινε υψηλόβαθμη στρατιωτική αποστολή από τη Λιβύη. Μεταξύ των επιβαινόντων…

Το «Κοινό Σχέδιο Δράσης Ελλάδος-Κύπρου-Ισραήλ» και το «Πρόγραμμα Αμυντικής Συνεργασίας Ελλάδος-Ισραήλ» για το έτος 2026 υπεγράφησαν χθες, Δευτέρα 22 και σήμερα, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου,…

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανήγγειλε χθες Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου την προσεχή ναυπήγηση νέας κλάσης πολεμικών πλοίων μεγάλου μεγέθους με το όνομά του, κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο…

Το Ίδρυμα Ευγενίδου τιμήθηκε σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της οποίας η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων απένειμε στο Ίδρυμα…

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ