
Δικαίωση θα μπορεί να αισθάνεται ο μοναδικός ναυτικός που απέρριψε την αποζημίωση της P&O Ferries, όταν η εταιρεία αιφνιδίως απέλυσε 800 και πλέον ναυτικούς.
Ο John Lansdown, ο οποίος εργαζόταν στην εταιρεία για δεκαπέντε χρόνια, έλαβε εξώδικο συμβιβασμό, αφού η εταιρεία παραδέχτηκε ότι ενήργησε άδικα για την απόλυσή του. Στον διακανονισμό, η εταιρεία παραδέχτηκε ότι δεν προηγήθηκε καμία διαβούλευση της απόλυσης του Lansdown και συνεπώς η απόλυσή του ήταν άδικη. Ο Lansdown έλαβε επίσης έναν οικονομικό διακανονισμό και προσέφερε τα χρήματα στον φιλανθρωπικό οργανισμό Sailors’ Children Society, που στηρίζει οικογένειες ναυτικών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Έτσι, τερματίστηκε ένας νομικός μαραθώνιος έξι μηνών, με τον Lansdown να αποτελεί τον μοναδικό ναυτικό της P&O Ferries ο οποίος δεν δέχτηκε την εφάπαξ αποζημίωση μετά την απόλυσή του.
Οι κινήσεις της P&O Ferries, η οποία ανήκει στην DP World, είχαν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, με τον πολιτικό κόσμο του Ηνωμένου Βασιλείου να αποδοκιμάζει έντονα αυτές τις ενέργειες. Μάλιστα το βρετανικό Υπουργείο Εσωτερικών είχε τερματίσει συμφωνία με την P&O Ferries ως απάντηση στις απολύσεις 800 και πλέον εργαζομένων.
Φωτό: Andy Rain/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ