
Αύξηση κατά 29,3% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς κατά το α’ εξάμηνο του 2022. Ανήλθε σε 93,1 εκατ. ευρώ έναντι 72 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, αυξημένο κατά 21,1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας η εκ νέου εντυπωσιακή αύξηση του κύκλου των εργασιών συντελέστηκε χάριν στην αύξηση των εσόδων κατά το α’ εξάμηνο 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021 στους διαφορετικούς τομείς δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε..
Ο τομέας της κρουαζιέρας, σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 182,1% και ο τομέας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (Προβλήτας Ι) σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 53,6%, παρουσιάζοντας κέρδη για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Αντίστοιχα, κατά το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2022 ο ΟΛΠ σημείωσε σημαντική αύξηση και στα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν σε 33,2 εκατ. ευρώ έναντι 20,8 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2021, σημειώνοντας αύξηση 59%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 25,9 εκατ. ευρώ έναντι 15,1 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας θετική μεταβολή 72% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.
Σημειώνεται ότι σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, το έτος πριν την πανδημία, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση 31,9% και τα κέρδη είναι αυξημένα κατά 63,15%.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΛΠ κ. Yu Zenggang εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του 2022, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η στρατηγική ανάπτυξης του Λιμένα Πειραιώς, την οποία υλοποιούμε συστηματικά στη βάση ενός ολοκληρωμένου και βιώσιμου σχεδίου ανάπτυξης με άμεση θετική επίδραση σε όλες τις δραστηριότητες του λιμένα, καθώς και στις τοπικές κοινωνίες και τη χώρα, οδηγεί σε εξαιρετικές επιδόσεις και δημιουργεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις σταθερότητας και ανθεκτικότητας της Εταιρείας. Συνεχίζουμε το έργο μας με πυξίδα το όραμά μας, σύμφωνα με το οποίο ο Λιμένας Πειραιά είναι σταθερά ένα λιμάνι πρότυπο για όλο τον κόσμο με ανοδική πορεία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες».
Σημειώνεται ότι το 3,5% από τα συνολικά έσοδα της εταιρείας εισπράττεται από τους παραλιμένιους δήμους Πειραιά, Σαλαμίνας, Κερατσινίου – Δραπετσώνας και Περάματος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ