
Αύξηση κατά 29,3% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς κατά το α’ εξάμηνο του 2022. Ανήλθε σε 93,1 εκατ. ευρώ έναντι 72 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, αυξημένο κατά 21,1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας η εκ νέου εντυπωσιακή αύξηση του κύκλου των εργασιών συντελέστηκε χάριν στην αύξηση των εσόδων κατά το α’ εξάμηνο 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021 στους διαφορετικούς τομείς δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε..
Ο τομέας της κρουαζιέρας, σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 182,1% και ο τομέας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (Προβλήτας Ι) σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 53,6%, παρουσιάζοντας κέρδη για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Αντίστοιχα, κατά το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2022 ο ΟΛΠ σημείωσε σημαντική αύξηση και στα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν σε 33,2 εκατ. ευρώ έναντι 20,8 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2021, σημειώνοντας αύξηση 59%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 25,9 εκατ. ευρώ έναντι 15,1 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας θετική μεταβολή 72% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.
Σημειώνεται ότι σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, το έτος πριν την πανδημία, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση 31,9% και τα κέρδη είναι αυξημένα κατά 63,15%.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΛΠ κ. Yu Zenggang εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του 2022, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η στρατηγική ανάπτυξης του Λιμένα Πειραιώς, την οποία υλοποιούμε συστηματικά στη βάση ενός ολοκληρωμένου και βιώσιμου σχεδίου ανάπτυξης με άμεση θετική επίδραση σε όλες τις δραστηριότητες του λιμένα, καθώς και στις τοπικές κοινωνίες και τη χώρα, οδηγεί σε εξαιρετικές επιδόσεις και δημιουργεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις σταθερότητας και ανθεκτικότητας της Εταιρείας. Συνεχίζουμε το έργο μας με πυξίδα το όραμά μας, σύμφωνα με το οποίο ο Λιμένας Πειραιά είναι σταθερά ένα λιμάνι πρότυπο για όλο τον κόσμο με ανοδική πορεία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες».
Σημειώνεται ότι το 3,5% από τα συνολικά έσοδα της εταιρείας εισπράττεται από τους παραλιμένιους δήμους Πειραιά, Σαλαμίνας, Κερατσινίου – Δραπετσώνας και Περάματος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ